Spanjis Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Må jeg bytte hele bærearmen for å fikse dette? Har hørt at det er 3kuler på hver side, stemmer dette?! Har hatt bilen på verkstedet og da jeg fikk den tilbake skrev de: "Bærekule stor slakk v/s kjører på eget ansvar". Så det er bussen fra nå av :/ Noen som vet hva som må skiftes for å fikse dette? Kjører en Sierra 2.0L / BAC 85-modell. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Må jeg bytte hele bærearmen for å fikse dette? Har hørt at det er 3kuler på hver side, stemmer dette?! Har hatt bilen på verkstedet og da jeg fikk den tilbake skrev de: "Bærekule stor slakk v/s kjører på eget ansvar". Så det er bussen fra nå av :/ Noen som vet hva som må skiftes for å fikse dette? Kjører en Sierra 2.0L / BAC 85-modell. det er bare og bytte alt av bærekuler og foringer for og være sikker... og du får bedre kjørekomfort og!! :hondakick Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Like greit å skifte bærearmen da? kjøpe en brukt... blir ikke det lettere? Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 mulig det gitt :P hehe hmm...er det så dyrt det da? Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 kan vell ikke være så altfor dyrt... kulene koster vell rundt 200,- pr stk på mekonomen kan jeg tenke meg, får ringe litt rundt å se om jeg kan få en brukt bærearm for en billig penge :) Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Sjekk bitema du, der koster det i underkant av 400kr pr side, arm og kule.... jeg skal selv bytte på min nå, men jeg har kjørt sånn i snart 2 år da... sporer veeeldig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dob Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Må jeg bytte hele bærearmen for å fikse dette? Har hørt at det er 3kuler på hver side, stemmer dette?! Har hatt bilen på verkstedet og da jeg fikk den tilbake skrev de: "Bærekule stor slakk v/s kjører på eget ansvar". Så det er bussen fra nå av :/ Noen som vet hva som må skiftes for å fikse dette? Kjører en Sierra 2.0L / BAC 85-modell. Bærekulene kan ikke byttes separat, uheldigvis, du må ha nye bærearmer, og det sikreste er å bytte begge to. Bytt de elendige foringene samtidig. Kjøp poly-foringer fra Eiker motorshop. Så slipper du å bytte dem annahvert år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg