eiriksmil Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Av selve skolegangen var det ikke noe spesielt nyttig, men de årene som lærling og mekaniker har vært uvurderlige. Man lærer sinnsykt mye av å skru bil hver bidige dag, 8 timer om dagen.Ønsker man å opprettholde bilhobbyen vil jeg fraråde den yrkesretningen på det sterkeste. Dere er inne på noe her. Jobba på Skoda i arbeidsuken/utplasseringen. Han ene mekanikeren var visst utrolig opptatt av bil, men etter han hadde begynt å jobbe med bil, etter 9 år hadde han helt mista interessen.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Fagbrev som Elektrikker og som Energimontør, går nu skole. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 byggebransjen her.jobber som forskalingssnekker i Backe Østfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Fagbrev i serviceelektronikk og produksjonselektronikk (gått 3år elektronikk) Går allmennpåbygg nå, Har ingen planer for neste år enda :( Kansje folkehøy skole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 byggebransjen her.jobber som forskalingssnekker i Backe Østfold. OT: Åssen ser en kvinnelig forskalingssnekker ut? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg er elektriker. Lærling da, vel å merke. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 OT: Åssen ser en kvinnelig forskalingssnekker ut? Ganske bra i grunn, etter bildene på linken hennes og dømme;) Jeg er tømrerlærling nå:) Kan ikke mekke, men og lese og se på bil er en stor hobby:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 jobber som sveiser...og er ferdig med alt av skole så langt vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Kjører lastebil jeg. Lærling, så det er begrenset hvor store utgifter jeg kan ha... :( Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Det skal ikke være lett å være lærling nei, men nå for tiden har jeg akkordlønn da, så jeg har endel bedre råd enn vanlig :peace: Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Har fagbrev som Automatikkmekaniker, studerer nå videre på teknisk fagskole Mekatronikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ganske bra i grunn, etter bildene på linken hennes og dømme;) I second that! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Nattevakt og omsorgs arbeider på en privatklinikk for alkohol og pilleavhengige. Jobbet her siden 2001 og trives som fisken.. info om arb.plassen finner dere her : http://www.revita-senteret.no Har også noen småprosjekter igang der (utdannelse som familieterapeut blant annet) Har også noen små hobby jobber ved siden av... blant annet innen bilstereo og bil treff. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Fyller gass og kjører truck i oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Vekter.. :P 2 år som lærling, og jobbet ca 1 år i Hafslund nå, og 6 mnd i Securitas før det :) Konge jobb :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg