VipS_VimS Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Da er du ganske god i matte da?en god fordel det! :afro Ble ferdig med 3MX i fjor, har 3FY i år...men er jaggu kjedlige fag altså!!! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Ble ferdig med 3MX i fjor, har 3FY i år...men er jaggu kjedlige fag altså!!! hehe, er ikke akkurat glad i matte eller god i det =S Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 går på skole. og jobber på verksted! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240z Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har gått allmenn, for så å vært ett år i militæret. Bestemte meg for å ta et friår og finne ut hva jeg skulle studere, men det ble to. Håper bare det ikke blir tre..=/ Jobber som lagermedarbeider og hater det. Går med tanker om å selge bilen og reise... Eller selge bilen og bruke penga til studier... Eller beholde bilen og studere..hmm.. Tough decision.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg jobber ikke i det hele tatt, ikke går jeg skole heller. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg er utdannet sjømann,truck fører og lastebil sjåfør! har jobbet som sjømann en stund, men kjører nå lastebil for tollpost! har og et eget frima som jeg små jobber med i ny og ne..hehe utenom det har jeg hatt en del små jobber her og der i mellomtiden! som postbud,flyvasker,ekstra hjelp på hotellblomster selger osv (ikke kronologisk rekkefølge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Skole.. Salg og service.. økonomi og andre dritt fag, homofil engelsk lærer.. kan det bli værre?? :P sover for det meste.. så det går greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg