ssagat Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er ikke Øksnes i Hordaland da? Det er FLUST av jobber for deg i bergen, arna, osterøy, os, lindås. Sjekk forksempel med Djønne Maskin AS, de trenger masse folk Øksnes er vel i finnmark.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Se det, så feil kan jeg ta...Må vel kanskje legge til at jeg er innflyttet kristiansander da. For å liksom unnskylde mine dårlige geografi kunnskaper i Hordaland... happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 eg og går vk1 brønnteknikk og skal mest sannsynligt begynne og jobbe offshore =) Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Student her.. skal vel gå videre på enten maskin/elektro ingeniør. Gikk Bilelektro sist år og lærte masse, der jeg har mye av mekke-praksisen fra. Ellers har jeg lest masse på nettet og i bøker/hefter og skrudd en god del på bilen min. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Studerer til bachelor grad i bedriftsøkonomi ved høyskolen i Telemark også jobber jeg i dagligvarehandelen(Meny) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Forsvarsmann her..! Luftforsvaret.no --> Jobber innenfor noe som heter Luftovervåkning og stridsledelse, Såkalt LOS. Passer på at Jagerfly piloter osv gjør som de skal :) men til sommern blir jeg student.. dritt lei forsvaret og Nord-Norge :) Sorry alle tromsøværinger.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Gikk GK Teknisk Byggfag, Endte opp på IKT-driftsfag, Fikk ikke lærlingeplass, fikk jobb som IT support. Og jobber nå som IT-ansvarlig i http://www.crayon.no :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jobber som Bil Mekaniker Lærling.. Kun ett år igjen så er det fagbrev:) Jobber hos Auto 8-8. (Ford, Suzuki, Nissan og SSANYONG) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Går utdannelse til Tävlingsmekaniker (Racingmekk) i Sevrige.. Er da på utplassering (lærling) i Opel Team Sweden, det STCC teamet Tommy Rustad kjørte for i fjord.. :) + At jeg har drivi med motorsport i 7 år, så det er da bil som gjeller.. ;) Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg er ansatt som Operatør ved Alloc AS i Lyngdal. Alloc er en fabrikk som lager laminatgulv. Min og 7 andre personers oppgave(8 personer på hvert skift) er å lage høyttrykkslaminat i "Fjellmann" pressen, som senere blir saget til og limt på treplater og blir til slutt til laminat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 studer Salg og service siste året, men har arbeid på Begge Statoil stasjonene i Mo i Rana, foreløpig som extra hjelp da:( Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Eier og driver et laserspill / underholdningssenter i Tromsø, DarkLight AS var med på det der i Umeå i Sverige, de hadde laget en lure vei. jeg løp på som faen og spurta rett i veggen, alle lo når de hørte smellet. notin Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg driver en lokal radio på fritiden, resten på Salg, Service og Sikkerhet. RADIO 3 RANAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Salg og service heita det ikke sikkerhet:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 elektroreperatør/ service ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 IKT Lærling :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg