Gå til innhold

Maserati MC12 i snøen.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er jo Tom fra 5th Gear / bladet CAR og Frank Mountain! Sendt for ganske lenge siden denne episoden, men vil benytte anledningen til å gi en stor pose med KUDOS til Herr. Mountain som BRUKER superbilene han kjøper istedet for å bygge museum i slottet sitt og stille ut bilene. Dem er lagd for å BRUKES, hadde jeg hatt ubegrensede midler så hadde jeg sladda rundt i en F430 hele vinteren lang!

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Tom fra 5th Gear / bladet CAR og Frank Mountain! Sendt for ganske lenge siden denne episoden, men vil benytte anledningen til å gi en stor pose med KUDOS til Herr. Mountain som BRUKER superbilene han kjøper istedet for å bygge museum i slottet sitt og stille ut bilene. Dem er lagd for å BRUKES, hadde jeg hatt ubegrensede midler så hadde jeg sladda rundt i en F430 hele vinteren lang!

:naaaws helt enig..helt konge når han ser på bilen,mangler noe lakk,og sier..skal jo brukes.. hvor mange har sett nordmannen med 44 ferrarier :oohh kjøre rundt og leke seg.? står vel bare og støver på seg!!!!!!1.. så flere av dem som bruker dem :wave ..takk

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Tom fra 5th Gear / bladet CAR

Tom Ford skriver for Top Gear magazine.. ikke CAR.. hvis ikke CAR kjøper artikkler fra Top gear da..

(ja sikkert mange som synes det er rart at Tom Ford er på Fifth Gear og skriver for Top Gear :P)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva om alle 50 ble solgt til folk som driter penger. Så krasjer alle sammen og om noen år så er det ingen igjen? :)

Synes dette var en litt for spesiell bil til å sladde rundt på snøen og krasje med.

Greit nok at den skal brukes, men det må da være grenser ;)

hva er oddsen for det? zzzz kjipt når alle har dem bare i en samling..så ut og :drive2 cheers :thumb

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Ford skriver for Top Gear magazine.. ikke CAR.. hvis ikke CAR kjøper artikkler fra Top gear da..

(ja sikkert mange som synes det er rart at Tom Ford er på Fifth Gear og skriver for Top Gear :P)

Tom Ford sluttet i CAR for ikke mange år siden, så om vedkommende ikke har fått med seg hamskiftet så er det verdt å opplyse om det på en konstruktiv måte.

Når det gjelder å bruke opp bilen, så kan jeg bare støtte opp, om 100år kommer mange av våre etterkommere til å beundre superbiler med patina mer enn de som er i show-room finish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er en av Ferrari sine mest lojale kunder..

(nå er da masarati under Alfa Romeo men da det det skjedde var de under ferrari)

Frank Mountain har ikke bare bulket MC12en sin .. han har også knust Enzoen sin på vei til å hente MC12en :P

enzosmash.jpg

etter hva jeg har forstått fikk han en ny på bare noen uker..

og her er bilen han kjørte i Lemans 2004

LM04-92.jpg

Og det bare 2-3 uner etter at han fikk Racing lappen :P

kom på 20plass gjorde de også..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Ford sluttet i CAR for ikke mange år siden, så om vedkommende ikke har fått med seg hamskiftet så er det verdt å opplyse om det på en konstruktiv måte.

Når det gjelder å bruke opp bilen, så kan jeg bare støtte opp, om 100år kommer mange av våre etterkommere til å beundre superbiler med patina mer enn de som er i show-room finish.

Tom Ford slutta i CAR Magazine i begynnelsen av 2005, så det er vel ikke et helt år siden engang. Huska ikke at han hadde slutta, har lest så mange artikler av han i CAR at det går nok ei stund før jeg venner meg av det.

Synd han slutta igrunn, han var bra mye mer seriøs i CAR enn han er på 5th gear.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider