Gå til innhold

Lyst på Jobb?

Ranger emnet

sveigamekkar

Anbefalte innlegg

Har du lyst til å gjøre meg en stor tjeneste?. Du trenger kun å gjøre en liten modifikasjon og du vil få et renere hjerte og et gladere sinn.

Jobben er som følger:

Endre fargen på denne mantaen:

manta_b_sis.jpg

Til fargen på denne camaroen:

KIF_0305.jpg

Hvis du ikke oppfølger disse krav vil det gå deg dårlig. bambam

Det finnes to typer mennesker:

De som har Opel Og de som vil ha Opel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi meg et større bilde så skal jeg gidde, men ellers blir det bare kjedelig :P

Er det så trist å modde på et slikt bilde, oppløsningen er jo ganske god.

Btw det er vanskelig å finne noen gode moddebilder med god oppløsning.

Er jo mantaen du skal modde ikke camaroen.

Det finnes to typer mennesker:

De som har Opel Og de som vil ha Opel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit perlemor sier nå jeg bare :eddie En av de råeste fargene som fins, spør du meg. Men ingen som spørte meg, men skriver nå meninga mi likevel jeg. Hehe. Hvis du først skal lakkere opp igjen hadde jeg gått for hvit perlemor, syns fargen på Camaro'en var noe tam. Litt mindre jobb hvis du skal lakkere bilen hvit perlemor, for da slipper du jo å lakkere motorrom, inni dører, bagasjerom osv. Men eieren har nok lyst på ny farge da :wonder Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare prøve jeg.. har ikke prøvd dette så mye før jeg.. var vanskelig og finne den faregen da.. men her har du et forsøk.. jeg slapp den ned litt også jeg.. hehe, måtte bare prøve:D:D ikke skyt meg, selv om den ikker er så bra da.. hehe.. brukte 10 min, og nå skal jeg legge men, litt over halv 4 her.. Zzzzz

mantabsis2rd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider