sveigamekkar Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Har du lyst til å gjøre meg en stor tjeneste?. Du trenger kun å gjøre en liten modifikasjon og du vil få et renere hjerte og et gladere sinn. Jobben er som følger: Endre fargen på denne mantaen: Til fargen på denne camaroen: Hvis du ikke oppfølger disse krav vil det gå deg dårlig. bambam Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 gi meg et større bilde så skal jeg gidde, men ellers blir det bare kjedelig :P Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 gi meg et større bilde så skal jeg gidde, men ellers blir det bare kjedelig :P Er det så trist å modde på et slikt bilde, oppløsningen er jo ganske god. Btw det er vanskelig å finne noen gode moddebilder med god oppløsning. Er jo mantaen du skal modde ikke camaroen. Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bildet er 800x600, det er ikke så lite som de vil ha det til, kresne folk.... men! hvite biler er litt vanskeligere å farge, så den ble ikke så bra, men her er ihvertfall et forsøk. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 taker for bilde har en hviss peiling nå ivertfall Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 den var veldig pen i hvitt da=)........................................................................................................................................................måtte bare blande meg happyhappy Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hvit perlemor sier nå jeg bare :eddie En av de råeste fargene som fins, spør du meg. Men ingen som spørte meg, men skriver nå meninga mi likevel jeg. Hehe. Hvis du først skal lakkere opp igjen hadde jeg gått for hvit perlemor, syns fargen på Camaro'en var noe tam. Litt mindre jobb hvis du skal lakkere bilen hvit perlemor, for da slipper du jo å lakkere motorrom, inni dører, bagasjerom osv. Men eieren har nok lyst på ny farge da :wonder Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 måtte bare prøve jeg.. har ikke prøvd dette så mye før jeg.. var vanskelig og finne den faregen da.. men her har du et forsøk.. jeg slapp den ned litt også jeg.. hehe, måtte bare prøve:D:D ikke skyt meg, selv om den ikker er så bra da.. hehe.. brukte 10 min, og nå skal jeg legge men, litt over halv 4 her.. Zzzzz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 bare måtte :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Prøvde :P Muligens litt lyst? Iallefall, ikkje skyt mej pga dårlig resultat :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Syns bildene ga god peiling på hvordan det vill se ut, Tusen mange takk for hjelpa Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Prøvde :P Muligens litt lyst? Iallefall, ikkje skyt mej pga dårlig resultat :) Ble jo rå me den fargen da, nesten lik som Audi Inka gul:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg