Gå til innhold

Hvordan FÅ Heftigere Bremse Til 240

Ranger emnet

HJ-RACING

Anbefalte innlegg

Skal man ha det ordentlig så koster det. Og så lenge det handler om bil så kan man buke utalling mye penger på det uten at det gjør no. Så hjulbytte er nok ikke no prob.

Du har litt vel innsnevert syn her. Mange har faktisk mer enn bil de skal betale på, feks bolig, strøm, mat. etc. Den dagen du har flyttet ut av dine foreldres rede, merker du at penger er ikke vanskelig å bruke!

plutselig skal du betale for rensing av pipe, ødelagt komfyr, bredbånd, lån på bolig, mat, etc.

selv om du da tjener rimelig bra, går fort en god del av pengene rett vekk i faste utgifter, samt uhyggelige overraskelser du får underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt vel innsnevert syn her. Mange har faktisk mer enn bil de skal betale på, feks bolig, strøm, mat. etc. Den dagen du har flyttet ut av dine foreldres rede, merker du at penger er ikke vanskelig å bruke!

plutselig skal du betale for rensing av pipe, ødelagt komfyr, bredbånd, lån på bolig, mat, etc.

selv om du da tjener rimelig bra, går fort en god del av pengene rett vekk i faste utgifter, samt uhyggelige overraskelser du får underveis.

Enig med deg der gitt!

Lettest å bygge bil når man bor hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handla meg s60R calippere forran..ligger på hylla og venter på å bli brukt :D kjøpte av en svenske privat, de er nye.. var nice price :) hehe

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem ikke barnebidrag hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så skal man ha s60 R bremser på bruksbil- så må man ha minst 17 tommers sommer å hvinter hjul. å 17" hvinter dekk er ikke akuratt billig.

det blir dvindyrt.

Texascom Jepp, 22x305 skiver fra S60/80, V70. Krever modifisering av caliperinnfestinger og selve caliperet. Std. 240 caliper.

merka du at bremsene ble mye bedre ?

hvor store felger må man ha?

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor store felger må man ha?

Det har ikke bare med felgstørrelse å gjøre!

Det har også med eikene på felgene..

Feks polaris / eiker polaris, har jo "ingen" klarering til org. caliper.

R-caliperen bygger mer utover og derfor får du "kollisjon" med eikene.

jeg tror du må kjøre FWD felger med spacers..

tror noen på turbobricks lagde en lsite over kompatible felger.

Glem ikke barnebidrag hmmmmmmmmm

Jeg sa jo "uhyggelige overraskelser" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke bare med felgstørrelse å gjøre!

Det har også med eikene på felgene..

Feks polaris / eiker polaris, har jo "ingen" klarering til org. caliper.

R-caliperen bygger mer utover og derfor får du "kollisjon" med eikene.

jeg tror du må kjøre FWD felger med spacers..

tror noen på turbobricks lagde en lsite over kompatible felger.

Jeg sa jo "uhyggelige overraskelser" :P

Hallo,s60r bremser ja.skal kjøre med det på min jeg også men kan ikke bruke skivene ifra s60n,derfor kjøper jeg minst like store og gromme skiver med annet innpress.s60 skivene er håpløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider