ArraKiss Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hallois! Nå er jeg dritt lei av å ikke ha noe ordentlig sted å stå med bilen og ikke minst lagre vinter/sommerbilen så jeg prøver meg her... Dersom det er noen som meg som er ute etter et sted å mekke bilen, oppbevare sommerbilen/vinterbilen så synes jeg vi bør gå sammen å finne et passende lokale for dette. Håper det er noen der ute som har interesse for dette... Kan nevne at jeg bor i Oslo, men er åpern for muligheter i Akershus også! Og dersom noen VET om noe så må man bare hyle ut.... Småbruk, Låve, Garasje etc. Bare det er innomhus og strøm så er mye gjort! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvis du har lyst til å gå sammen med flere så er jeg med! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jepp, var det som var meningen, jo fler jo bedre :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg