Gå til innhold

mer "power" i en 1.4???

civicMATS

Anbefalte innlegg

Å hvilken bil har du som er så mye bedre ?? utrolig at en som er snart 20 år kan oppføre seg som en 11 åring som ikke gjør annet en å drømme om trimma mopeder!!

Vil se andre bilmerker som har 160 Hk originalt ut fra en liten 1.6 liters motor^^

Uansett hvilken bil du måtte ha, så vil jeg vedde livet mitt på at du aldri hadde klart å holdt følge med JHS sin gammelbil.. den hadde/har 1.6 liters Turbomata vtec motor...

Ps: ikke dum deg ut å si at du har en skyline eller supra...

skaff deg et liv...

Edit: har nå lest postene dine, og jeg må bare si at du har alvorlige problemer i hodet ditt...

og jeg spør 1 gang til.. hvilken bil har du som er så jævlig mye bedre en bilene vi har ???!!

han har sikkert no med mætti hester som veier 40 tonn, som han vet blir flisa av en 1,6 vti, så han prøver sikkert å få litt selvtilitt med å disse oss med honda..

:sleeping

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei civicMATS

Forsøk å få tak i en brukt B16A2.

Det er en 1,6liter VTEC-maskin med doble overliggende kammer.

160hk ved 6750 omdr (hvis jeg ikke husker feil).

Søk rundt i bildelbaser på nettet, spør hos hugger osv.

Mvh Syrre

Og turtallsperra kommer ikke før 8200rpm = Rått! (om ikke jeg å huske feil :) )

i tillegg er dette en motor som bruker lite bensin på langturer.. eller generelt! tross alt en liten 1.6 liter :) men så er d jo spørs om man hele tiden klarer å holde seg under 5200rpm (sånn ca) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ÆSj og atter æsj!!! 1.4...HAHAHAHAHAHAHA...latterlig små tall dere Hondafolk driver med...fy faen..turbo og godsaker...det er faen meg for godt til å være sant...fy faen...tro meg...ingen og jeg mener INGEN civic kommer til å rive skinnet av pølsa!

Jeg har en "liten" 1,6 liter... Liten strikkmotor, ikke sant?

Hmm, du er velkommen til Molde til våren eller kanskje vi møtes på et biltreff en plass i landet.. Uansett, så skal du få sitte på en liten tur.. Det er jo ikke farlig engang med strikkmotor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider