Oleee Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ja, da var det min tur å kræsje litt med Golf'en da.. angry Lille Ole var på vei til jobb, og var på vei ned en småslapp nedoverbakke, og kjente at underlaget var litt glatt, så kom jeg til en venstre sving, der bilen selvfølgelig skulle følge svingen til venstre, men ikke da dessverre. Den kjørte rett frem og BANG(!) - rett inn i en småhøy fortauskant med full rattutslag på begge hjula til venstre, så jeg tok alt av det som kunne være ved høyre hjulet som dere ser på bildene nedenfor. Må vel bare takke meg selv for dette lille uhellet! Så pass på folkens..snø er farlig når man er en Oslobeboer.. :driving *flaut* Kanskje litt ekstra flaut når man selv er fra Oslo da..hehe! :rolleyes: Yesyes, bildene sier vel sitt.. uhhmmwhat? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ja, da var det min tur å kræsje litt med Golf'en da.. angry Må vel bare takke meg selv for dette lille uhellet! Så pass på folkens.. Kanskje litt ekstra flaut når man er fra Oslo da..hehe! :rolleyes: Yesyes, bilder..coming up! :scared What happend?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Samma som Doser vel.. Bilen ville heller rett frem enn å følge svingen dit Ole ville.. :) Men jævli kjedelig Ole, får håpe det ikke skjer med flere.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Sorry, bildene kom nå.. :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Den der var veldig sur... Føler med deg... Blir dyrt å fikse eller?? Må du bytte alt inni der?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvor er blinkersen/sprederne dine i fangern..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 aj kjipt nedtur :/ Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Det som er ekstra surt med slike ting er å tenke på at hvis du hadde retta opp hjula fort nok så hadde du bare kjørt over kanten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Må si som nordlæningen i samme situasjon, veien svingte, æ svingte, men bilen? Den svingte faen ikke.. :oohh Har du fått tak ideler, hvis ikke så vet jeg kanskje om noe. Send meg PM om du trenger. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Det her var leit å høre Ole. Har du hørt noe mer om hvor store skadene var da. Siden hjulet står utover oppe må det jo være demperen eller noe sånt som er knekt da....? Kjedelig greier..... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den var kjip. Det så vondt ut for Golfen din.. Ønske den god bedring fra meg da.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 er en golf 3 cl til salgs i BA i dag, 237k på telleren, til 10k... er vel kanskje noe til deg hvis skadene er omfattendes? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Utrolig kjipt ole. håper coiloversene klarte seg. Føler med deg. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Fikk klump i halsen når jeg leste meldinga rett etter sammenstøtet. Men det skal såvisst nevnes at det var sleipt glatt ute den dagen, satt selv på med hotstuffhustlern et par timer før dette skjedde, og fikk selv merke at både underlag og dekk ikke var den beste kombinasjonen. Leit og både høre å lese Ole, håper godgolfen snart kommer på veien igjen da :) Så får du bare si ifra om du trenger psykisk støtte ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Tusen takk for all responsen og den gode støtta gutta! :pray You rock my world, hehe! :kiss Vel, drivaskel, komplett spindel og en stk Supersport demper m/fjør er noe av det jeg så fortløpende som jeg trenger.. Muligens noe mer også, men får se imårra når jeg tar en nærmere titt! Oppdaterer dere.. :well Synd, trist, leit detta, men går det når man ikke har kontroll gett.. Og som trønderen ovenfor sa her, hvis jeg aldri hatt fullt rattutslag, hadde dette aldri skjedd, men igjen da...ting er lettere å si i etterkant. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg