Gå til innhold

Snø i Oslo, betyr kaos på veiene..

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Ja, da var det min tur å kræsje litt med Golf'en da.. angry Lille Ole var på vei til jobb, og var på vei ned en småslapp nedoverbakke, og kjente at underlaget var litt glatt, så kom jeg til en venstre sving, der bilen selvfølgelig skulle følge svingen til venstre, men ikke da dessverre. Den kjørte rett frem og BANG(!) - rett inn i en småhøy fortauskant med full rattutslag på begge hjula til venstre, så jeg tok alt av det som kunne være ved høyre hjulet som dere ser på bildene nedenfor. Må vel bare takke meg selv for dette lille uhellet! Så pass på folkens..snø er farlig når man er en Oslobeboer.. :driving *flaut*

Kanskje litt ekstra flaut når man selv er fra Oslo da..hehe! :rolleyes:

Yesyes, bildene sier vel sitt.. uhhmmwhat?

DSC00031.jpg

DSC00032.jpg

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det min tur å kræsje litt med Golf'en da.. angry Må vel bare takke meg selv for dette lille uhellet! Så pass på folkens.. Kanskje litt ekstra flaut når man er fra Oslo da..hehe! :rolleyes:

Yesyes, bilder..coming up! :scared

What happend??

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma som Doser vel..

Bilen ville heller rett frem enn å følge svingen dit Ole ville.. :)

Men jævli kjedelig Ole, får håpe det ikke skjer med flere..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk klump i halsen når jeg leste meldinga rett etter sammenstøtet.

Men det skal såvisst nevnes at det var sleipt glatt ute den dagen, satt selv på med hotstuffhustlern et par timer før dette skjedde, og fikk selv merke at både underlag og dekk ikke var den beste kombinasjonen.

Leit og både høre å lese Ole, håper godgolfen snart kommer på veien igjen da :)

Så får du bare si ifra om du trenger psykisk støtte ;)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all responsen og den gode støtta gutta! :pray You rock my world, hehe! :kiss

Vel, drivaskel, komplett spindel og en stk Supersport demper m/fjør er noe av det jeg så fortløpende som jeg trenger.. Muligens noe mer også, men får se imårra når jeg tar en nærmere titt! Oppdaterer dere.. :well

Synd, trist, leit detta, men går det når man ikke har kontroll gett.. Og som trønderen ovenfor sa her, hvis jeg aldri hatt fullt rattutslag, hadde dette aldri skjedd, men igjen da...ting er lettere å si i etterkant.

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider