Oleee Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg ser kanskje mot lysere tider! Men tiden vil vise.. Imorgen skal hvertfall bilen under tak, og få litt varme på seg! happyhappy Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Det er godt å høre, håper bilen din snart ordnes og er på veiene igjenn, liker bilen din og legger lett merke til den, selv om det står litt gjemt på shellen på lillestrøm he he, you know what i mean. PS: Takk for søndagen kjempe morro.. :drive2 Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Utrolig leit og se hva som skjedde med bilen din! men men nye muligheter til og gjøre bilen ENDA bedre kansje! Du får ha lykke til kompiss! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Håper du kommer STERKERE tilbake ut mot vårparten da!!!!!! Tviler ikke 1 sek, også se og få deg nye dekk da gutt :rockets Men mojjo var det på søndag...cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg ser kanskje mot lysere tider! Men tiden vil vise.. Imorgen skal hvertfall bilen under tak, og få litt varme på seg! happyhappy Det er bra, håper du får fiksa bilen fort :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ai! surt detta ole.. Men blir nok årnings att væ? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jadda, der ser kanskje på bildene at jeg har spart penger på feil sted? :iconsm Ikke bra ikke bra, så barn...ikke prøv dette på veien! :nono: Bilen er forresten på veien igjen, med alle 4 hjul godt planta på asfalten. Hadde flaks i uflaksen faktisk, så jeg var heldig sånn sett, når det "bare" var drivaskel på høyre side (skadesiden) som jeg måtte bytte ut. Som sagt, så fikk demperen seg en liten smell, så jeg må se meg nødt til å spandere bilen på et nytt senkesett igjen, med mindre jeg finner en stk. demper m/fjør! :thumb Hvis noen veit om noe - skrik ut! Så moralen i denne tråden folkens, ikke spar penger på feil sted, og undervurdér heller ikke med kong vinter! knock kiddie Gjelder kanskje stort sett oss Oslo-folk...hihi! :hello: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har du hemmelig mønster? Finn fram en sprittusj og tegn på litt mer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har du hemmelig mønster? Finn fram en sprittusj og tegn på litt mer :P Hehe... knock Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg