Bimmer Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Hei Noen som vet hvor man kan finne informasjon om Bmw E36 M-TECHNIC på nettet,eller hva som er annerledes på M-TECHNIC enn vanlige bmw E36er ?? Bimmerfanatic Siter M3 speil tilhører bmw , ser eg det på biler som ikkje er Bmw river eg di av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Ok Noen som vet noe mer,eller som vet om noen bra internett sider angående m-technic....... Siter M3 speil tilhører bmw , ser eg det på biler som ikkje er Bmw river eg di av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Forskjellen: M-tech til f.eks E36 er helt andre dempere. M-tech dempere som er mye stivere og tåler mer enn de vanlige. Fjærene er også 15mm lavere. Ellers har de en mye stivere stabstag bak og forran enn orginalen. Er nesten tilnærmet orginal M3. Ellers er det ikke forskjell på ratt og sånne ting. Man kan også få M-technic ekstriørpakke som er noe helt annet. Det er bare M3 look. Men selve M-tech understellet er som over. Har selv M-tech på min 323 :) http://www.omicron-it.no/bmw.htm for info om den :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg