trønder Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 jeg har en 95 1,8 gt stv som jeg har senket 40mm rundt hele, og etter at den var ferdig senket så syns jeg at den skulle vært litt lavere foran. og da kommer spørsmålet. Er det noen som har noen som har erfaring med senkeskåler, og vil man se på bilen at man har satt på 15mm senkeskåler eller er det ikke merkbart utseende messig. jeg vet at man bør ha på korte sportsdempere med senking over 40 mm, men det er ikke noe problem for dem gamle som står på er utslitt så jeg må bytte uansett, og da hadde jeg tenkt å sette på sportsdempere . og er det noen som vet hvor man får kjøpt TUV godkjente senkeskåler? :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg kjøpte til min 93 mod på autospar. Jeg ser klar forskjell mellom forran og bak. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg