Gå til innhold

VINNEREN!!!!! Årets bil 2005

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Det er jo nye tall nå i det siste... var ikke mer enn halvparten i fjor - så det blir action i år :D

yodude ja ok..bestilt ny motor ja..synes ikke den var så heftig at den hadde 635 hk..er vel få i d1 som har over 500..noen har vel450 ++nos,da men..gleder meg til å se kenneth på bane igjen..har han noe hjemmesiden den mannen!!

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss. takk gutter :D gøy!

i 2005 hadde jeg 289 på hjula + 50 hk lystgass. (blei sjelden brukt)

jun motoren satt i bilen siste gatebiltreffet på rudskogen men den fungerte ikke så da blei det bare småtesting rundt banen. etter at ringstad plukka litt på bilen så har han fått bilen til å virke skikkelig. å jeg fikk en prøvetur på rudskogen før snøen kom. jun motoren bremmset 635 hk på 2.2 kilo ladetrykk med racefuel. jeg kommer til å kjøre på 1.5- 1.7 kilo å ca 450-500hk.

(jeg personelig syntes gt40`n er den feteste bilen noensinne. å det er en veteranbil!)

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss. takk gutter :D gøy!

i 2005 hadde jeg 289 på hjula + 50 hk lystgass. (blei sjelden brukt)

jun motoren satt i bilen siste gatebiltreffet på rudskogen men den fungerte ikke så da blei det bare småtesting rundt banen. etter at ringstad plukka litt på bilen så har han fått bilen til å virke skikkelig. å jeg fikk en prøvetur på rudskogen før snøen kom. jun motoren bremmset 635 hk på 2.2 kilo ladetrykk med racefuel. jeg kommer til å kjøre på 1.5- 1.7 kilo å ca 450-500hk.

(jeg personelig syntes gt40`n er den feteste bilen noensinne. å det er en veteranbil!)

:disco du har skjønt det he he..stiller du med på israllyet? skalselv stille med snøscooter i breisladden.(venter på noe rått til drag og). :partyon!! :jackinbox

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når blir første konkuranse/treff whatever i 2006?

og når skal du oppdatere siden din?

du linker til bla http://www.kamikazedrifters.com/ som er en død url

*mase mase mase mase mase mase*

siden min ja. hehe. den har ikke vært oppdatert på en stund. gjør det i slutten av februar tenker jeg. skal kjøre i paris 23 feb, så jeg gjør det etter det.

å kamikazedrifters er jeg ikke helt sikker på om våkner igjenn?

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden min ja. hehe. den har ikke vært oppdatert på en stund. gjør det i slutten av februar tenker jeg. skal kjøre i paris 23 feb, så jeg gjør det etter det.

å kamikazedrifters er jeg ikke helt sikker på om våkner igjenn?

*ønske jeg var deg*

så når ska du kjøre imot blitz Skylinen, team orange, og de der gærningene?

koseli at du skal kjøre dagen før jeg har 18 års dag:D

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider