Jonte Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Here goes... ..ingen CSL tross frontfanger og bagasjelokk :) Flere bilder - http://dut619.com/m3/images/ Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 *sikle-sikle* :smilbmw Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 RÅTT!!!!! Feit bil!!!!!!!!!!! :spin Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ingen BMW proff men hva er så spes med den? Frontfanger, bagasje"lokk" spoiler, senk, felger, hva mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ingen BMW proff men hva er så spes med den?Frontfanger, bagasje"lokk" spoiler, senk, felger, hva mer? I følge signaturen hans på Bimmerforums: Car: Alpine White E46 M3 | Premium Package | Cold Weather Package | Xenon | NAV | HKInstalled: KW Variant 2 coilovers | Meisterschaft Titanium Exhaust | HRE 540R wheels | UUC short shifter, DSSR, and tranny mount enforcers | painted reflectors and keyhole cover | OEM '04/'05 LED tail lights | JL Audio 300/4 amp | Boston Acoustics 6.5 Pro Series all around E46 M3 er en nydelig bil rett og slett. Og litt spesielt å se en hvit bil så pen! Han skal nå selge bilen å kjøpe seg en 99mod EJ6/EK Civic.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Han poster bilder av denne rett som der er på Honda-Tech. Pen bil, men jeg foretrekker OEM CSL - dét er FR-perfeksjon som er umulig å toppe. Smak og behag, var det? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg kan være enig i at CSL er en råere bil, men jeg har til gode å se en så kooool CSL. Jeg har egentlig til gode å se en kulere bil, for denne var... Vil ha. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Nydelig bil! Bra bilder også. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Nydelig M3. Hvit er nice!! Ingen BMW proff men hva er så spes med den? Frontfanger, bagasje"lokk" spoiler, senk, felger, hva mer? Hva er det du savner da? Aluvinge og Wings West kit? Eller neonlys kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hva er det du savner da? Aluvinge og Wings West kit? Eller neonlys kanskje? Trenger ikke å være kjekk i kjeften. Eneste jeg spurte om var hvorfor denne var så spesiell, fordi jeg ikke så mer enn de tingene jeg nevnte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Sammenhengen mellom tingene... Er jo pent uten å være prangende... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er vel CSL bakluke? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er vel CSL bakluke? ..ingen CSL tross frontfanger og bagasjelokk :) Ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Sammenhengen mellom tingene... Er jo pent uten å være prangende... :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Trenger ikke å være kjekk i kjeften. Eneste jeg spurte om var hvorfor denne var så spesiell, fordi jeg ikke så mer enn de tingene jeg nevnte. Kjekk i kjeften? Fint uttrykk.. :) Men hva er det du egentlig savner som hadde gjort denne M3'en penere/råere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg