Gå til innhold

motorsykkel motor i bil?

Ranger emnet

viddi_boy

Anbefalte innlegg

Honda blackbird motorer er populær å sette inn i lette biler i england. Caterham osv..

Problemet med mc motorer er at dreiemomentet er relativt lite. Ergo så har de problemer med å få fart på relativt tunge biler.

Men en bil som veier 400-500 kg.. da går det unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda blackbird motorer er populær å sette inn i lette biler i england. Caterham osv..

Problemet med mc motorer er at dreiemomentet er relativt lite. Ergo så har de problemer med å få fart på relativt tunge biler.

Men en bil som veier 400-500 kg.. da går det unna.

Situne sin funke utrolig bra :)

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så vanskelig å få dette godkjent... Jeg fikk klar veg, men da måtte jeg ha revers... Så da spurte jeg om en starter kunne gjøre jobben, men da må bilen veie under 500kg, hvis ikke så må motoren stå for all kjøring... Da gadd jeg ikke, da er litt av vitsen borte.. Pluss en del mer drivverktap... Men du hadde jo fått et utall med utvekslinger da...;) 5 gir på bilkassa og 5 gir på mc motoren...

Ellers må du jo selvsagt ha understell/bremser som tåler effekten...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Får vel :bumpe denne litt jeg da. :D Caterham Blackbird har en form for vendegir for å få til revers. Vet ikke helt åssen denne kassa ser ut rent fysisk, men det funker jo.

Jeg prøvekjørte E30 Big sin Skruzuki SJ410 med GSX-R motor da en kompis kjøpte den. Det var kvass redskap det. Og 48 gir forover! alacocaina

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider