Gå til innhold

Da var "nye" bilen henta....

Ranger emnet


espenaa

Anbefalte innlegg

Originally posted by SnoStorm

Den bilen kan bli ganske tøff hvis du stylen og senken.

Den ligger veldig gått på veien hvis du gjør de rette tinga.

 

Den er senka nok du..

 

Får knyttneven under kanalen når den står på flat mark og det er enda lavere under eksosen midt under bilen..

 

Får se om det blir noe styling.

 

Tviler egentli på det..

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke la deg lure av 2.2i.

Den har bare 115hk

 

 

2.0i 12v har vel 130hk trur jeg

2.0i 16v m kat har 140hk.

 

2.0i16v uten kat. Kun 1988 mod som har det. har 148hk.

 

 

Bilen drar greit nok. Ikke noe overraskende.

Har ikke prøvd den skikkelig enda da....(må gjøres en dag)

Begynner på ca 3000rpm og merke at dette ikke er noen 90 hk 1.8l

 

og bånndraget er greit.

Når jeg kjørte den hjem havna jeg bak en lastebil oppover en tunnel og var nede i 25-30km/t i 3 gir og den "fuska" ikke litt.

helt rolig jevnt drag.

Det syns jeg var bra.

 

Ingen ulyder ingen merkbar slitasje etter 270000 er veldig bra

Ville aldri livet kjøpt en ford som hadde gått like langt.

 

Japsekvalitet!

 

Når det gjelder forsikring var den 3519,- på ansvar og 4420,-

på delkasko for meg.

 

Er 19 år og har 30% bonus til høsten.

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Ikke la deg lure av 2.2i.

Den har bare 115hk

 

 

2.0i 12v har vel 130hk trur jeg

2.0i 16v m kat har 140hk.

 

2.0i16v uten kat. Kun 1988 mod som har det. har 148hk.

 

2,0i 12v finnes ikke..

12v motoren er en forgassermotor, og den yter 109hk, levert kun i 88 i GD karosseriet.

2,0i som er en 8v motor yter 90hk, og kom i 1989

2,0i-16v hadde 148hk i 88 ja, uten kat, den fikk katalysator i 1989, og ytelsen ble redusert til 140hk, som du skriver.

 

2,2i er en motor som er MYE bedre på lavt turtall, men den yter vel ikke like mye nei, uten at jeg er sikker på ytelsen på den, men mente leverer mer enn 115hk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

2,0i 12v finnes ikke..

12v motoren er en forgassermotor, og den yter 109hk, levert kun i 88 i GD karosseriet.

2,0i som er en 8v motor yter 90hk, og kom i 1989

2,0i-16v hadde 148hk i 88 ja, uten kat, den fikk katalysator i 1989, og ytelsen ble redusert til 140hk, som du skriver.

 

2,2i er en motor som er MYE bedre på lavt turtall, men den yter vel ikke like mye nei, uten at jeg er sikker på ytelsen på den, men mente leverer mer enn 115hk..

 

2,2 literen var det noe med 140 hk i, mener å ha sett flere annonser for 626 Coupe med 2,2 liter og 140 hk. Veldig fin bil du har kjøpt! Har lyst på en sånn selv, finnes også mye bra styling til den! 148 hesteren skal være temmelig vill, men din har jo også gått ganske langt. Derfor så kan man jo tro at den er slappere av den grunn. Men for all del, den bilen kan gå i maaaange år til! Selv om hvor langt den går, så lenge vedlikeholdet er på topp!

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mellom 160 og 200hk(APC tuning) i Saab 900 turboen jeg hadde... syns egentli denne gir nesten like mye.

 

Klart tubo og ikke turbo er forskjell men alikevel.

 

 

 

Må få vekk de skvettlappene en dag :)

Og jada det Kar Motor merket skal av også instruksjonen på tanklokket blir nok plukket av....

Må bare ta den skikkelig en dag med vask og litt lakkfornyer..

trur det vil stå Kar Motor i blank "ny" lakk om jeg flekker det av uten og gjøre noe med lakken ellers...

En dag det ikke regner her i Bergen og jeg har tid skjer det nok

 

lol

 

Angående pris:

Jeg tok jo bilen i inbytte...

Verdien var satt til 35.000,-

med tanke på at det ikke finnes rust på bilen og at den hadde bare hatt 2 eiere syns jeg dette var greit samtidig som jeg ble "kvitt" Primeraen..(snufs...)

 

Jeg fikk liksom ikke sett meg om etter ny bil da....

 

Om noen gir dette kan det hende jeg lar den gå for og få se meg litt om på markedet...

Er jo det som er halve morroa med og kjøpe ny bil...

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.2 12v har overhodet ikke 140hk, skal ikke si det helt sikkert men den har nok 115hk. Hadde 2.2 i 929 min og den gikk som en DASS! Har også prøvd 626 med samme motor og dette var vel heller ikke noe å skryte av.:o

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

 

Ingen ulyder ingen merkbar slitasje etter 270000 er veldig bra

Ville aldri livet kjøpt en ford som hadde gått like langt.

 

 

Når jeg ble 18 fikk jeg 626 etter faden 1984.

Og den hadde gått 420000 og den kunne ha gått lenger men det rund rusta opp også ødla jeg motorn med å burne en gang får mye på skjesmohallen....:(

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdaharry

 

Øy, ikke mobb 1,8 - 90 hk :)

 

Det er egelig bare å mobbe for det går ikke ann å ha bil under 2.0 liter. uff det skjer jo aldri noe når du trår på gassen . nei 2.0l og opp over...

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår