Gå til innhold

problem med en golf ll

Ranger emnet

power

Anbefalte innlegg

har en golf ll 92 mod den lugger litt i mellom 2-3 tusen omd spesielt med høyt gir

bytta pluggkabler men det hjalp ikke snodige greier ligger på tredje gir og skall gi litt gass da så napper den litt gir du mere gass så blir det borte noen som har vert borti dette?

samme med min... gir jeg litt gass "lugger" det... men går jeg halv eller bånn gass da er det ikke noe problem.. sinnsykt irriterenes når man ligger i 80 på veien.. på og av med gassen istedet for og bare cruise :)

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få tippe på at denne bilen har såkalt elektronisk forgasser? og om den har.. vel,.. da har du svaret der. motorer med elektroniske forgassere har det med å nappe/rykke og gå ujevnt rundt 2-3 tusen rpm om det ikke er under gasspådrag.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få tippe på at denne bilen har såkalt elektronisk forgasser? og om den har.. vel,.. da har du svaret der. motorer med elektroniske forgassere har det med å nappe/rykke og gå ujevnt rundt 2-3 tusen rpm om det ikke er under gasspådrag.

hva mener du egentlig med dette har hatt mange golfer og passater med samme gasser ikke en dritt problem med dem????????

98 volvo v70 t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at ALLE gjorde det.. jeg sa bare at det er et typisk problem. Spesielt på Audi 80/100 med den typen motor. men også på VW'r med denne type motor.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at ALLE gjorde det.. jeg sa bare at det er et typisk problem. Spesielt på Audi 80/100 med den typen motor. men også på VW'r med denne type motor.

det er godt mulig men har hatt både passat 91 og golf 91 fra før ikke noe problemer sånn der fatter ikke helt hva dette kan vere virker som det er mest på høyt gir fra tredje men kan vere pakkningen som er kaputt uansett så ere no dritt

98 volvo v70 t

Lenke til kommentar
Del på andre sider