Gå til innhold

hvor mye vil ca verditapet være på en E46 (323i)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

spørsmål 1

------

vil si prisen på en slik er ca 300.000 for en 99 modell i dag..

hvor mye tror dere den vil være verd om 2 år

(hvis den er velholdt og har følgt alle servicene)

og i tillegg har den

- m-teknikk sportpakken (blandt annet sportsinteriør)

- 18" felger

- masse ekstrautstyr

spørsmål 2

----

og hvis jeg installerer et kit fra esstuning.com så koster det ca 35000 kr + et spesial laget ferrita eksos ca 20.000

tror dere jeg vil få tilbake de 55000 jeg legger i motoren (den vil ca ha en 290 -> 300 hk da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 220'-240'

2. Nei. Du får aldri igjen hva du faktisk betaler for trimming av biler. Er du heldig får du halvparten om du treffer rette kjøper.

Det koster å være kar.... ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Trust me, den kan du allerede nå få billigare. Det står faktiskt en i Oslo. silver 323 E46 Coupe til 240.000 Nok!!!

Jag har hatt min i 1 år nå og tapt i hvertfall 70 - 80.000 Nok...

Men efter de 3-4 første åren, roer seg verditapet ned.

Det er definitivt kjøpernes marked nå. Pruta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hosse

Trust me, den kan du allerede nå få billigare. Det står faktiskt en i Oslo. silver 323 E46 Coupe til 240.000 Nok!!!

Jag har hatt min i 1 år nå og tapt i hvertfall 70 - 80.000 Nok...

Men efter de 3-4 første åren, roer seg verditapet ned.

Det er definitivt kjøpernes marked nå. Pruta!!

hadde du noe mer info om den 323i, hva årsmodell, hvem som selger osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den før noen dager siden på en bilfirma på ensjø i Oslo.

De som har de største teltet/bygget der. Flere forettninger i samme bygg. Det var relativt lite utstyr på den, men det er en sinnsykt lav pris i hvertfall. Helt sinnsykt faktisk. Lurte faktisk på om noe var galt. Pris, motor eller nåt, men såg inget direkte.

Sportstoler, ikke skinn, men AC multiratt osv. Sølvmetallic Coupe er veldig pent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FInner ikke bilen på nett.

Det ligger mitt på Gladenveien i hvertfall. Det er en stooor hall der som har flere bilforettninger inne. Den første bilen der når man kommer inn er en sølvfarget Coupe -2000 (-2001) modell for 240.000 Nok.

Klarer ikke å finne ut hva de heter. Tviler på at de har noen nettsider. Uansett, om det ikke er noe tull med bilen, så er det kanskje allerede solgt. Det var sinnsykt billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FInner ikke bilen på nett.

Det ligger mitt på Gladenveien i hvertfall. Det er en stooor hall der som har flere bilforettninger inne. Den første bilen der når man kommer inn er en sølvfarget Coupe -2000 (-2001) modell for 240.000 Nok.

Klarer ikke å finne ut hva de heter. Tviler på at de har noen nettsider. Uansett, om det ikke er noe tull med bilen, så er det kanskje allerede solgt. Det var sinnsykt billig..

en så "bra" bil til 240.000, neeeesten litt for godt til og være sant :rolleyes: sikker på at det ikke er en 1999 modell for da kan jeg "forstå" prisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fysisk umulig at det er en 1999 modell, fordi Coupe kom først i 2000.

Bilen var faktiskt helt strøken. Jeg åpnet den ikke, men utvendig såg den helt feilfri ut. Den var 100% standard.

Enig i at det er mye rare selgere der nede, men om man er kjent med BMW og kan litt om biler, så kan det ikke være så illa. NAF kan vell få si sitt innen man handler. Jeg kjøpte en ruskigt billig 325 Cabrio -1994 der på sin tid. Den ble NAF testet og kjøpt for 50.000 under markedsverdien. Det er sinnsyk konkuranse der som trekker ned prisene også.

Oavsett, det er en utrolig pen bil. Nesten like pen som min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fysisk umulig at det er en 1999 modell, fordi Coupe kom først i 2000.

Bilen var faktiskt helt strøken. Jeg åpnet den ikke, men utvendig såg den helt feilfri ut. Den var 100% standard.

Enig i at det er mye rare selgere der nede, men om man er kjent med BMW og kan litt om biler, så kan det ikke være så illa. NAF kan vell få si sitt innen man handler. Jeg kjøpte en ruskigt billig 325 Cabrio -1994 der på sin tid. Den ble NAF testet og kjøpt for 50.000 under markedsverdien. Det er sinnsyk konkuranse der som trekker ned prisene også.

Oavsett, det er en utrolig pen bil. Nesten like pen som min:-)

jeg legger meg langflat på at de ikke BMW kom med e46 C før i 2000 :D tenkte meg ikke om.

men jeg har en bilmegler som er på farten rundt i Tyskland og jeg får se hva han kommer opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...