Zeerocool Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Jeg har montert g-ladern, var litt usikker på om jeg har gjort det rett. Noen som gidder å sjekke om det er noe galt? Jeg lurer på om på høyresida der (retur fra gasspjeldet?) at det mangler en mottakersak der som det trekantfeste skal kobles mot, for jeg får ikke det feste helt inn til ladern som dere sikkert ser på bildet under. bilde Egil doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Nope, det skal bare skrus på sånn det er der nå!;) Tar den siden som er buet inn, under, slik at det bøyer unda for røret... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Nope, det skal bare skrus på sånn det er der nå!;) Tar den siden som er buet inn, under, slik at det bøyer unda for røret... AAAH!! :roll: Mr. MulleMekk det er meg! Da skal jeg vel få den på plass å da:D Hehe, dette gikk faktisk mer smurt enn jeg først hadde trudd. Første gang jeg setter inn lader og begynner å bli et halvårstid siden jeg tok den ut ;) Takker for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hehe, blir nok bra skal du se;) pass på å dytte røret med o-ringen ordentlig inn da;) Bra hyggelig!:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ser bra ut.... stå på! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg