Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meld meg på banekjøring i dag.. Dette blir gromt...hmmmmmmmmm

Bilen skal få kjørt seg... Er det noen her som vet om noe overnating plasser der...?

dersom du ikke har kjente som du kan overnatte til så kan det hende at du sliter litt.. :well

jeg må dra til nesna for å sove.. :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du ikke har kjente som du kan overnatte til så kan det hende at du sliter litt.. :well

jeg må dra til nesna for å sove.. :driving

oki.. får sette meg ned og ringe rundt....

litt kjekt og få en plass og sove...

1995 Toyota Supra(singel turbo)

2007 Toyota Landcruiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa sikkert at han skulle til ACR, alltså strekningen....

Jeg sa jeg skulle til Mo I Rana og kjøre på ACR. Tror ikke dama helt var med på hva ACR va men jeg sa at politiet trengte det på lappen om jeg skulle kjøre på banen. Var ikke noe problem det. Det som heller var ett "problem" var antall dager med prøveskilt. Ble en liten fin sum når en skal ha skilter fra onsdagen til mandagen :D

Du bare fremlegger det helt direkte så burde det ikke være noe problem. Jeg sa dog at sålenge BT var litt "vanskelige" med regging av kjerra mi så var prøveskilt eneste mulighet for meg å få kjørt der oppe og det var greit det (eller spørs om hun hørte det men jeg sa det iallefall) ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider