Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjører en Ford sierra 2,0is... men i fjord hadde jeg ikke gjort noe med bilen+++ at jeg hadde en basskasse som veide 55 kg i bagsajerommet. Nå har jeg fått planatopp,grenrør,konfilter og kvasskam, så tror det skal gå litt bedre i år.

Ska rævkjøre deg fucku =)

hvis e drar da=)

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en Ford sierra 2,0is... men i fjord hadde jeg ikke gjort noe med bilen+++ at jeg hadde en basskasse som veide 55 kg i bagsajerommet. Nå har jeg fått planatopp,grenrør,konfilter og kvasskam, så tror det skal gå litt bedre i år.

har du eller skal du ribbe den da?

matter osv, vi gjorde dette i en golf gti, da ble den ca 100kg lettere, tror du kan klare mere i siraen

1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened.

På Tide å få sæ særtifikat jæveln=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du eller skal du ribbe den da?

matter osv, vi gjorde dette i en golf gti, da ble den ca 100kg lettere, tror du kan klare mere i siraen

Jeg har ikke ribban den enda, men skal gjøre det før jeg drar på acr. ja jeg tror jeg skal klare å få den kansje litt over 100 kg lettere...Ta ut absolutt alt untatt sjåførsete, pasasjersete fremme og dashbord. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sierra e mer morro om man liker sladding ja.. men jeg foretrekker rundetider og finpussing på kjøringen runde for runde alacocaina

hehe... jeg er spent på hvordan jeg klarer å holde følge med dere med toførtien min.. alacocaina

nå ettersom det er ny tuned motor, MYE stivere understell, letta karroseri og hæftig utveksling :thumb

men jeg kommer til å kjøre for å ha det ARTIG!!! :cool: :partyon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg er spent på hvordan jeg klarer å holde følge med dere med toførtien min.. alacocaina

nå ettersom det er ny tuned motor, MYE stivere understell, letta karroseri og hæftig utveksling :thumb

men jeg kommer til å kjøre for å ha det ARTIG!!! :cool: :partyon

er det noe trøkk i den da?

håper å få råd til litt snacks selv til kjøringen, men men... bi arti uanzett! :win

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider