Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til at det blir ihvertfall 9-10 mkIV Supra på treffet....så sjangsen for å få en shotgun-tur med Supra er nok definitivt tilstede...om man spiller kortene sine rett, that is :)

Tro meg, får jeg sjansen for å sittwe på bare 1 runde i en supra så tar jeg den.. personlig liker jeg ikke den Top Secret supran.. supra med firermotor blir bare dumt :D

får skynte meg å handle 17" fra TevoDekk så jeg kan komme med kvitteringa å smiske til meg en tur elns morro :D

Kundeservice ;)

(husker ikke om du hadde den tevodekk supran.. så mange å huske på hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, får jeg sjansen for å sittwe på bare 1 runde i en supra så tar jeg den..

LOL :)

personlig liker jeg ikke den Top Secret supran.. supra med firermotor blir bare dumt :D

Personlig så klarer jeg nesten ikke...å ikke like en Supra...men jeg har nok mer sansen for rekkeseksern som sitter i originalt jeg også :)

får skynte meg å handle 17" fra TevoDekk så jeg kan komme med kvitteringa å smiske til meg en tur elns morro :D

Kundeservice ;)

?

(husker ikke om du hadde den tevodekk supran.. så mange å huske på hihi)

Begynte å lure ett øyeblikk dær ja :D Er Bilradiospesialisten som gjelder om du skal smiske her i gården :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure ett øyeblikk dær ja :D Er Bilradiospesialisten som gjelder om du skal smiske her i gården :D

Hehehe, jaja.. begge supraene er mørk av farge.. ok da: Bilstereospesialisten rocks the mostyodude :hammer

jaja.. får høre med deg eller noen suprafolk om en sittepå tur.. må jo gripe sjansen når man først er der mener jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jaja.. begge supraene er mørk av farge.. ok da: Bilstereospesialisten rocks the mostyodude :hammer

Rodde deg fint inn dær? :D

jaja.. får høre med deg eller noen suprafolk om en sittepå tur.. må jo gripe sjansen når man først er der mener jeg da ;)

Sant :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lpher, det er bare å leie ut din bil, så kan du hendle singelturbo og manuell hos et_casey! :spin For i år SKAL jeg ha BMW'en med, så han får ikke meg som privatsjåfør! :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider