Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det blir veldig trangt

Husk at på bilde er det bare "depot" som vises. Er stor plass rundt gokartbanen og bak servicehuset osv. I tillegg er det jo 50 biler i pitlane og på banen hele dagen.

 

Blir nok litt flytting av forskjellige stands også ser det ut som, men dette er et hint om hvordan det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at på bilde er det bare "depot" som vises. Er stor plass rundt gokartbanen og bak servicehuset osv. I tillegg er det jo 50 biler i pitlane og på banen hele dagen.

 

Blir nok litt flytting av forskjellige stands også ser det ut som, men dette er et hint om hvordan det kan bli.

 

Flott at dere satser på å avklare noe av dette på forhand.

skal ikke blande meg for mye opp i det, men sats på å ha folk som har ansvar for parkering inne på utstillings området.

Ellers Morten satser vi på at dete blir bra som vanlig :) , driver på å får div folk oppover, b.l.a Ronnie Krabberød, Rigth on sjefen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi endelig blitt ferdige med de nye sidene, med den nye logoen! m'm

Vi håper de er lette å manøvrere i og informative.

Sidene kommer fremover til å være mer oppdatert, vi har masse på gang som vi kommer til å legge ut som nyheter! Stikk innom ofte og vær oppdatert!

 

(Alle innbetalinger er snart ajour, venter på ny kontoutskrift fra DNBnor)

 

- Sommertreff Crew -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare si at jeg klokka Lotusen til 1,38 to runder på rad. Tok bare tiden med mobilen, men det burde vell egentli si at den klarer runder på under 1,40!

 

Ellers må jeg jo bare si at jeg gleder meg forferdelig mye til årets første treff :) Er å litt bekymret for hvordan det blir med parkering. Men det blir vell en ordning på det å :)

 

Ps: Den nye siden ser veldig bra ut!

 

Hilsen Øyvind..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår