Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet

Nismo

Anbefalte innlegg

• Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rustad kjørte på under 1:30 med stcc bil.. 1280 kg og 300 hk, så kraftmessig er den ikke all verden. Med en tøff sjåfør klarer selvsagt lotusn å kjøre på under 1:40. Hang jo på den i svingene med vår usle banebil Celica når lotusn drev og satte OK tider så det er tydligvis mye mer å hente for den bilen

Tror ikke det var med Stcc bil, heller en "supercar", spiller liten rolle når man ikke får skilt på de...:)

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken, gleder meg sånn til treffet, at man får ikke sove! Huff, må bare alt klaffe i år med biler, vær, og korvspising gjennom sverige! :) Korv e gøtt det!:hide

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer. Har du gyldige prøvskilt kan du kjøre på banen om du oppfyller de andre kravene som stilles til de registrerte bilene.

Teknisk kontroll bl. a.

Må prøveskiltene sitte på bilen på banen? eller holder det med prøveskilt opp til banen fredag?

Hva var db kravet?

Foruten godkjent Bremseveske,lys, ingen løse gjenstander,hjelm og sikkerhetsbelter og fri for Oljelekasje, er det no mer som er krav??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også spennt på hvilken sving det blir i. Sikkerheten på høstsvingen var veldig bra, men det er også andre svinger som ville blitt heeeelt rått å drifte i.. Spesiellt svingen ved post 9

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer. Har du gyldige prøvskilt kan du kjøre på banen om du oppfyller de andre kravene som stilles til de registrerte bilene.

Teknisk kontroll bl. a.

Meget bra at dere har fått det frem i lyset hvordan reglene for de med prøveskilt blir :)

Må si jeg gleder meg til treffet nå ja :)

Nismo; Hvor mange er det pr. dags dato som har betalt for banekjøring/utstilling?

Hvor mange var det i fjor på det "største" treffet?

(Jeg er litt lat, og orker ikke telle grønne prikker på lista) :assman

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider