Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Meget bra at dere har fått det frem i lyset hvordan reglene for de med prøveskilt blir :)

Må si jeg gleder meg til treffet nå ja :)

 

Nismo; Hvor mange er det pr. dags dato som har betalt for banekjøring/utstilling?

Hvor mange var det i fjor på det "største" treffet?

(Jeg er litt lat, og orker ikke telle grønne prikker på lista) :assman

 

Da kan jeg fortelle deg at det gidder ikke jeg heller å telle:)

Men det kunne gjerne vært fler som betalte på forhånd så blir det mindre kø i porten bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg så sinnsykt.. gått glipp av 3 ACR treff på rad pga avlysning/feil på bil etc.. nå SKAL jeg!!!

blir vel ikke å gå så fort i svinga med 14" 70 profil, men er nå bare for å ha kjørt der.. sikkert å sitte på andre mere enn jeg kjører selv :)

 

Mulig det sto tidligere i tråden, men sånn som jeg som ikke har kjørt på banen før.. er det en gruppe med nybegynnere som kjører sammen for å lære seg reglene, perfekte kjørespor etc..?

 

må se om jeg får overtalt noen kompiser som mener dem ikke har "pen nok bil for acr" ^^ tullprat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så sinnsykt.. gått glipp av 3 ACR treff på rad pga avlysning/feil på bil etc.. nå SKAL jeg!!!

blir vel ikke å gå så fort i svinga med 14" 70 profil, men er nå bare for å ha kjørt der.. sikkert å sitte på andre mere enn jeg kjører selv :)

 

Mulig det sto tidligere i tråden, men sånn som jeg som ikke har kjørt på banen før.. er det en gruppe med nybegynnere som kjører sammen for å lære seg reglene, perfekte kjørespor etc..?

 

må se om jeg får overtalt noen kompiser som mener dem ikke har "pen nok bil for acr" ^^ tullprat :)

 

du får gjøre som jeg gjorde.. aldri kjørt før og kjørte mr2 mk1 med 65 profil 14" :P Bare å gi gass og ligge bredt så går det så det griner :)

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får gjøre som jeg gjorde.. aldri kjørt før og kjørte mr2 mk1 med 65 profil 14" :P Bare å gi gass og ligge bredt så går det så det griner :)

 

Vanskelig å ligge bredt med FWD.. slitt handbrekk å bakdekk som er meget ujevnt slitt blir vel resultatet hehe.. går vel bra :) blir nok å sitte på et par kompiser noen runder først, så jeg får se hvordan det fungerer.. bare dem ikke skremmer vettet av meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å ligge bredt med FWD.. slitt handbrekk å bakdekk som er meget ujevnt slitt blir vel resultatet hehe.. går vel bra :) blir nok å sitte på et par kompiser noen runder først, så jeg får se hvordan det fungerer.. bare dem ikke skremmer vettet av meg.. hehe

 

går bære godt å kjør, e bære å j fjøla i vater ;-)

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går bære godt å kjør, e bære å j fjøla i vater ;-)

 

Fjøla i vater ja :) jøu.. sku strengt tatt hatt 17" tel den tid menne ser dårli ut.. e krusome kreier..

bære man ikkje møsta lappen på tur tel acr då.. kan fort bli smetta av alle idiotan man kjøre sammen med :)

 

nei blir å kjøre forholdsvis rolig.. bære lage booooplyd førbi depoet.. allefall de 2 første rundan :) bære man ikkje "klikk" totalt blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjøla i vater ja :) jøu.. sku strengt tatt hatt 17" tel den tid menne ser dårli ut.. e krusome kreier..

bære man ikkje møsta lappen på tur tel acr då.. kan fort bli smetta av alle idiotan man kjøre sammen med :)

 

nei blir å kjøre forholdsvis rolig.. bære lage booooplyd førbi depoet.. allefall de 2 første rundan :) bære man ikkje "klikk" totalt blah

 

 

belliar å slite ut 14" dækk enn ka d vil vær me 17" ;-) lurast å holde sæ t fartsgrænsn, va vel nok folk så møsta lappen i fjor..

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånnt ellers : Må jeg ha med dekk som skal leggest om eller kan jeg kjøpe dekk "på plassen"?

 

Mener å huske at det står tidligere i denn tråden at det er en felg/dekk-leverandør som har med maskin for å legge dekk på felg...men da kun opptil 17" :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

belliar å slite ut 14" dækk enn ka d vil vær me 17" ;-) lurast å holde sæ t fartsgrænsn, va vel nok folk så møsta lappen i fjor..

 

Sant det, men hadde sotte bedre i svingan med 215 dekk å 45 profil enn 185 dekk med 70 profil:) men d får stå sin prøve..

orke ikkje tullkjøre nerover uansett.. blir å kjøre me "hondagutan" + nån andre å sia det blir på lys dag så er d like greit å ta det med ro :)

men d blir skøy trur æ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare helgraderer meg jeg ;) Har fått med meg det at dem tar med seg maskin for omlegging men tar dem også med dekk for salg? Er jo ikke sikkert dem gidder det da :P

 

Statoil har med dekk i samarbeid med Continental dekk i tillegg til omleggingsmaskinen :rolleyes:

Les mer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men hadde sotte bedre i svingan med 215 dekk å 45 profil enn 185 dekk med 70 profil:) men d får stå sin prøve..

orke ikkje tullkjøre nerover uansett.. blir å kjøre me "hondagutan" + nån andre å sia det blir på lys dag så er d like greit å ta det med ro :)

men d blir skøy trur æ!!

 

 

jepp jepp..bi goe greier!!=)

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår