Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Hva skal du hjemme på Averøya når treffet er i Mo?? Hehe

Sier ikke mer :P

 

blir bra. syns det er fint at sommertreffet har bygd seg opp til litt mer en bare ett treff for folk i nord-norge, nå kommer det folk fra fjern og nær.

liker også at "store" aktører slikt som japan auto tar turen innom... fintfint. og at folk dukker opp på treffet gang etter gang. som foreksempel ts, es lyd på hjul osv. pluss de lokale folkene, sånn som statoil.

dette blri kos folkens...

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier ikke mer :P

 

blir bra. syns det er fint at sommertreffet har bygd seg opp til litt mer en bare ett treff for folk i nord-norge, nå kommer det folk fra fjern og nær.

liker også at "store" aktører slikt som japan auto tar turen innom... fintfint. og at folk dukker opp på treffet gang etter gang. som foreksempel ts, es lyd på hjul osv. pluss de lokale folkene, sånn som statoil.

dette blri kos folkens...

 

Ja, og så jeg da :smilbmw

 

kjører lett 140 mil transportetappe for en helg på acr. Gleder meg fælt nå, og denne gangen må det bli TØRR BANE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så jeg da :smilbmw

 

kjører lett 140 mil transportetappe for en helg på acr. Gleder meg fælt nå, og denne gangen må det bli TØRR BANE!!!

 

mede den sommeren vil har hadd hittil, ser det ganske lovende ut:D

gleder meg til en Kompis av meg skal dra en org. Starlet på banen:D:D

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fagfolk som har sagt det? 500 mil er solid langt. Regner med det dreier seg om total rebuild av motor. Selv da er 500 mil høvelig langt ja

 

Ja, hele blokka er byttet. Var den forrige eieren som gjorde dette. Kjøpte bilen før den var ferdig satt sammen. Syns også det var langt, men det var Centrum bil i Bodø som sa at den skulle kjøres såpass langt inn. Orket ikke å krangle på det. Fagfolk er fagfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hele blokka er byttet. Var den forrige eieren som gjorde dette. Kjøpte bilen før den var ferdig satt sammen. Syns også det var langt, men det var Centrum bil i Bodø som sa at den skulle kjøres såpass langt inn. Orket ikke å krangle på det. Fagfolk er fagfolk.

hvilken motor/bil er det snakk om ettersom den har fått ny blokk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mede den sommeren vil har hadd hittil, ser det ganske lovende ut:D

gleder meg til en Kompis av meg skal dra en org. Starlet på banen:D:D

 

en av få biler jeg kanskje klarer å kjøre forbi på bana!!! :P:cab alacocaina

 

er veldig spent selv.. har senka bil, men "ballongdekk".. så det blir vel å ta det roli i svinga å heller gi suppe på strekkene :P

 

er nå egentlig bare for å ha prøvd bana liksom ;)

 

ikke lenge igjen nå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hele blokka er byttet. Var den forrige eieren som gjorde dette. Kjøpte bilen før den var ferdig satt sammen. Syns også det var langt, men det var Centrum bil i Bodø som sa at den skulle kjøres såpass langt inn. Orket ikke å krangle på det. Fagfolk er fagfolk.

Anbefaler deg å lese litt her.

Se da på 9, 21-24 om "Break In". ;)

(dette er mc vel og merke, men 4-stroke er 4-stroke uansett hva det sitter i..)

 

Ellers vil jeg skyte inn og si at jeg, som mange flere her, gleder meg enormt til treffet :D

Håper bare å ha klar bilen til da..

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å lese litt her.

Se da på 9, 21-24 om "Break In". ;)

(dette er mc vel og merke, men 4-stroke er 4-stroke uansett hva det sitter i..)

 

Takk for tipset, har vell ikke vært så veldig snill gutt å hørt på det han på verkstedet sa. Har kjørt bilen sånn midt i mellom det som han sa og det som nettsiden du referer til sier. Har ikke orket å lese alt enda, men det virker ganske logisk.

 

Ellers så dukket det opp et nytt problem i dag angående å være med på treffet. Skal reise bort på jobb denne uken, og kommer mest sannsynlig hjem sent på fredag. Får se om jeg rekker og komme, håper på det beste.

 

Det er vel bare teknisk kontroll på fredag regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, har vell ikke vært så veldig snill gutt å hørt på det han på verkstedet sa. Har kjørt bilen sånn midt i mellom det som han sa og det som nettsiden du referer til sier. Har ikke orket å lese alt enda, men det virker ganske logisk.

 

Ellers så dukket det opp et nytt problem i dag angående å være med på treffet. Skal reise bort på jobb denne uken, og kommer mest sannsynlig hjem sent på fredag. Får se om jeg rekker og komme, håper på det beste.

 

Det er vel bare teknisk kontroll på fredag regner jeg med.

 

Teknisk kontroll foregikk omtrent hele tiden både fredag og lørdag i fjor (søndag vet jeg ikke for da var jeg alt annet enn kjørbar) De aller fleste dukker jo ikke opp før på lørdag uansett, så sånn må det vel være i år også tenker jeg. Se ikke problemet, se heller løsningen :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en del andre Hondafolk + andre venner å sånt blir å kjøre fredags formiddag.. (ta 11 ferga elns).. blir sikkert å møte noen på lødingen/Bognes og evt fauske :)

 

 

æ å han mats bi å hiv oss me 11 ferga..så det bli vel en go del folk herifra som kjøre ilag..

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår