Gå til innhold

SOMMERTREFF 2006 - Arctic Circle Raceway

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 702
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut ;)

 

E nån av dem på sortland æ kjør med som snakke om 8 ferga for å slippe å Ræse nedover + at ALLE skal jo ta 11 ferga.. kjipt å bli ståanes igjen..

men vi får se.. evt å være TILI ute på Lødingen....

 

BTW: Nån som veit om Sommertreff DVD`n blir klar til treffe ??? kjekt å hevve den i DVD spællarn på søndag når man kom heim :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar kvart over 5 ferga. Daniel, kan du sende ei melding har mista nr ditt.

Men vi har ikke liggeplass. Så vi får ta med teltet. Kan bli morsomt dette.. :)

 

Nedover ska man uansett... MEN daniel send ei melding. Må prate om hvor du skal ligge og sånn. Skal jo ha med party telt ;P

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det var mange i fjor som kjørte med dagsprøveskilt på banen, er dette tillat i år også? hørt snakk om at det ikke var lov å kjøre med slike klisterskilt i år...?

er lov ja, såfremt at det fremstår i "vognkortet" som følger skiltet?? rett meg hvis jeg har feil.. :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne kjøre med prøveskilter vist dette stod på kjøreseddelen som følger kjennemerkene. Det har iallefall jeg ordna meg nå og om dem plutselig skulle finne på å ikke tillate det så blir jeg litt irritert. Var da plutselig 2k rett uti ingenmannsland for meg da ...

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne kjøre med prøveskilter vist dette stod på kjøreseddelen som følger kjennemerkene. Det har iallefall jeg ordna meg nå og om dem plutselig skulle finne på å ikke tillate det så blir jeg litt irritert. Var da plutselig 2k rett uti ingenmannsland for meg da ...

 

Her -> http://www.sommertreff.no/sporsmal_og_svar.html står det (og det har stått der i 3 mnd):

 

"Min bil er ikke registrert. Kan jeg likevel få lov til å kjøre på banen?

 

- Det er tillatt å kjøre med prøveskilter, men for din egen del sørg for at du skaffer skilter på riktig grunnlag. Få kjøreseddel for ACR og gjerne anmerkning om at det skal kjøres på bane.

Uten god dokumentasjon kan politiet nekte deg å kjøre. (Dette har ikke skjedd hittil)

- Ved bruk av årskjennemerker anbefaler vi å kontakte utsteder av skiltene og få bekreftet/avkreftet om du kan bruke dem til banekjøring."

 

Det burde være avklarende nok :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare si at sortlands-folka drar med 11-ferga ifra Lødingen.

Vi blir enn 10-15 antar æ

 

Trodde vi skulle ha med andenes folka å lofoten folka ;)

 

heihei.. skal sjekke med resten av gutta når vi skal kjøre, men tror kansje vi henger oss på den 11 ferga, om vi ikke tar den kl. åtte. vi får se.

vi er vel en 8-10 biler

mvh, andenes folket ;)

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår