Gå til innhold

Større twinturbo (er) ?

Ranger emnet


Fy_Fazan

Anbefalte innlegg

Dette har vi snakket om før joachim :P hehe eg aner rett og slett ikkje. for allt eg vet kan det være 10 der :P eg vet nesten 0 om bilen og aner ikkje stort om kva som er gjort. håper eg får en klarhet i allt så fort papirene kommer. Har spurt dem om en detaljert liste med ting som er gjort.

 

Skal det vere 430hk i RX7'en din. Den hvite du har på vei ifra japan?

 

Den med RE-A luftfilter og orginal Intercooler. Vell da har noen lurt deg kraftig. Orginal coolern er ikke laget for så veldig mye mere en 280hk. Og alt ser orginalt ut bortsett ifra luftfilteret.

 

Og jeg klarer å se det rimelig godt ut ifra bildene :). Men jeg kan jo ta feil, men tviler på det.

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig du har rett Jantore så det gjenstår og se. Eg vet somsagt ikkje annet en kva eg har blitt fortalt. Men intil det motsatte er bevist velger eg og tro på det. Bildene av bilen er foresten gamle så meget mulig det er gjort noe siden den gang uten at eg vet det.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med dem er jo at de er så sinnsykt dyre,,, riktignok tåler de litt mere trykk men med tanke på at BNR er billigere og myre bedre så bør han gå for de om han i det hele tatt har tenkt å satse på twins,

99spec er vel heller en fin erstatning/oppgradering fra de gamle turboene

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår