Manta Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Selger 4 stk pent brukte 17" alu felger. lite lodd. 215/45-17 sawa intensa. 2 er som nye og 2 er litt slitt i ytterkant pga feil spissing. dekk er kjørt en sesong. holder vertfall 2 sesonger til. kr 4000. Senterringer til omega følger med. innpress ET38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Jeg kan gi deg 3200kr for de.jeg bor i ski 3 mil fra oslo.du bor i trondheim .hvordan gjør vi med frakt av felga og dekka? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 felgene er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 nei :( nei det var dritt.jeg kjører ikke en sommer sesong til meg 15 tum på omegan. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hvor kjøpte du frontleppa di?på omega b Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg