cleanvw Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 kjøpte meg en volvo 340 her om dagen, skulle egentlig bli brukt som bilcross bil, men jeg kjøpte den for å bruke den på bane:D setter opp en liste som skal gjøres med den få inn en k kam grenrør ford weber gasser, justere opp litt tenning få inn en bøttestol til, 6 punkts sele, å lakere den .. jeg kommer til å lakke den selv, siden den skal se helt jævlig ut, å gå "bra" bilder kommer senere i kveld Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Rått! Tror jeg aldri har sett 340 på bane utenom bilcross! Stå på! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 har heller ikke sett noen, så da tenkte jeg skulle bruke dette her som utgangspunkt:) tenkte jeg skulle få tak i en liten snurre å grenrør å ha på å så det ble litt mere power:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hva har du tenkt å gjøre med understell, standard er det jo skummelt å kjøre med etter norske grenser :D Gikk forresten en 360 på gatebil treffet på våler for 3-4år siden. Den hadde b230et og senkeklosser av tre bak :) Orginal grenrør og turbo fra 240/740 passer visst du flytter motorfeste fra å ligge an opp rammevangen til under. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 kjøpte meg en volvo 340 her om dagen, skulle egentlig bli brukt som bilcross bil, men jeg kjøpte den for å bruke den på bane:D setter opp en liste som skal gjøres med den få inn en k kam grenrør ford weber gasser, justere opp litt tenning få inn en bøttestol til, 6 punkts bøttestol, å lakere den .. jeg kommer til å lakke den selv, siden den skal se helt jævlig ut, å gå "bra" bilder kommer senere i kveld åssen motor sitter det org i den?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er gjort ett eller anna med den bak, så den er stiv som juling! hehe.. så tenkte jeg skulle modifisere golf senkefjører på den framme! men åssen skal jeg gjøre det med intercooler? er jo en gasser motor? orginalt i den satt det en b 19.. dne gikk så dårlig! heh.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hva har du tenkt å gjøre med understell, standard er det jo skummelt å kjøre med etter norske grenser :D Gikk forresten en 360 på gatebil treffet på våler for 3-4år siden. Den hadde b230et og senkeklosser av tre bak :) Orginal grenrør og turbo fra 240/740 passer visst du flytter motorfeste fra å ligge an opp rammevangen til under. Hilsen Trond er foresten gjort om motorfester til under! motoren ble for høy, så vi flytte de til under rammevangen! så er vel bare plug, and play da? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er foresten gjort om motorfester til under! motoren ble for høy, så vi flytte de til under rammevangen! så er vel bare plug, and play da? Virke som det går greit da. Åssen intercooler'n blir montert kommer jo mye an på åssen cooler du velger. Karosseriet kan jo tilpasses litt også. Golf fjærer høres bra ut, eneste ulempen er at det er vanskelig å få tak i noe grommere dempere foran til 340'n, når jeg hadde det fant jeg kun Koni bakdempere. Jeg liker forresten ikke signaturen din :smilbmw Visst den golfen i avataren din er bilen din må jeg si jeg liker bilen din! Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hehe.. er bilen min ja.. bare at felga som sitter der når bilde ble tatt, er ikke mine.. men SKAL ha sånne felger ettervært:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 tenkte på å sette på en orginal cooler fra nissan 200sx.. har det liggenes så Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 uptate! i dag starta bilen ! gjorde rein plugga å fant riktig tenning så går den så det suser! mangler bare å få tak i dynamo å ei riktig reim jeg så er alt i orden:D så blir det vel å ta ut motoren å gjøre litt smått med den så kommer det overladning:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 bare jeg finner igjen kamera mitt , så blir det bilder;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Var ikke de felgenne satt på av en i photoshopp forumet da? sorry for OT. Kult prosjekt dette, kan nåkk gå fett ja ;) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 mente jeg skrev det ? hehe.. men sånne felger kommer bare jeg får tatt meg en tysklandtur:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg