pahf Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 I mangel av instruksjonsbok så har jeg noen spm om min 87 mod 1.8l gasser golf. 1.Hva heter motoren? 2.Hvor stor er bensintanken? 3.Hva er maxfart iflg volkswagen 4.0-100km/t ilfg vw 5.Hva er beregna forbruk pr l på langkjøring,blanda,by. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 1. 2e2 pierburg gasser? trolig GU motorkode? 2. 50 liter rundt om? 3. 170 km/t i nedoverbakke 4. 9.8 sek ? 5. 0.9? (1.3 / mil om du kjører SKIKKELIG.. gasspedal enten av eller på) :D sånn cirkus.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 *sikkert en 2e2 gasser - ivertfall det i min. *55 L tank m/reserve *tror det er 187 km/t de er opplyst til , min går 195 - men faen ikke 200 ... *0-100 tror jeg skal være ca 12,2 min er målt med stoppeklokke til ca 9,5 ... *min går på 0,8 til 0,9 på hard kjøring :) Ingen som fatter helt hvorfor bilen min går så pass - eneste som er gjort er et k&n filter fra golf 3 - passet nesten rett på.. Ble forbikjørt av kammeraten til typen til søsteren min i skylinen hans er for en stund tilbake - fy faen sier bare eg - trodde det var en sykkel først eg. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by projektRUST 1. 2e2 pierburg gasser? trolig GU motorkode? 2. 50 liter rundt om? 3. 170 km/t i nedoverbakke 4. 9.8 sek ? 5. 0.9? (1.3 / mil om du kjører SKIKKELIG.. gasspedal enten av eller på) :D sånn cirkus.. Du bør kontrollere speedometeret ditt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Nei! Ikke du, men Sonic! :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 sonick: samme med golfen min.. går no jævlig men ingen skjønner hvorfor.. det jeg har gjort er å tatt av bakre lyddemper og satt på 2,5" rett ut (man får faktisk kjøpt effekt kit hvor man erstatter bakre demper med et strakt rør på garviks autospar) og stilt litt tenning.. har målt den bare en gang og da tok jeg 9.68 0-100 km/t hatt den i 185 i så vidt oppoverbakke i tunnel.. skulle ha fått den i 200 i litt nedover ass :) Siter Volvo 940LT 95' Volvo 245 86' x - Volvo 245 91' x - Volvo 240 GLE 86' x - VW Golf MKII 88' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Speed... tror spedoet er rett... Har hatt flere 90 hk er - når du først får fyrt litt ut av dem og skiftet litt slite deler - plugger fordeler osv. + stilt inn tenning og co så går dem ganske greit. Sikker på at jeg skal holde de fleste vanlige gti ene ( 112 hk) hvis ikke de blir fra kjørt ... Alle ryktene jeg har hørt om 90 hk ene er at de går meget greit ... Min gikk ikke noe serlig til å begynne med - skiftet så godt som alt der fremme og hadde den på verksted .. de lo når de prøvekjørte den - men fant ikke ut hva som var galt. Til slutt skulle gamlingen sitte inne i bilen å gi bånn gass , mens jeg sjekket gass spjeldet , der fikk jeg bare halv gass. Plast stopperen under gass pedallen hadde skrudd seg ut . Jett om jeg var forbannet da ... lagt ut masse penger på tennings deler , og forgasser deler .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Min 90hester tar også gti'r uten store problemer faktisk nok, fjerna bakrepotte og satt på rakrør, og ellers er det ikke gjort stort med den, men går som et uvær. Spekulerer om det er gjort noe annet,men veit ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hmm, du kjører fra gti-r? Da er det en ganske frisk 90hk... Neida... Men det kan misforståes:D Ville egentlig ikke tro at f.eks en golf2 90hk kjører fra en Golf 1 GTi... Men de går bra for å være 90hk ivertfall! Sunny GTi-R Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hei.. Jeg kjørte i fra en GTi (112) med 1,6 litern min jeg... han hang bak når jeg hadde 185 km/t. Ikke noe spess som er gjort med min.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 1.6l har vel annen girkasse og høyere utveksling. Så at du hadde den i 185km/t er neppe sant. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by SpeedWell 1.6l har vel annen girkasse og høyere utveksling. Så at du hadde den i 185km/t er neppe sant. Neivell.. har 5 gir kasse på min jeg altså:) og jeg har hatt 185 km/t.. og jeg dro den GTi'en.. bare fitter som lyver om noe sånt da.. mye vits å skryte på seg 185 km/t.. det er bare stygt det Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 jeg tror det er mange speedometre rundt om i norges golfer som viser meget, meget feil jeg.. men at en 1.6 liter tar en gti er ikke usannsynlig.. den logiske forklaringen er jo like enkel som genial.. gti = generelt trakassert innihelvete.. jepp, voldtatt til ende og annen.. så en kan sikkert finne en og annen gti som kunne blitt parkert av en 1.3 gæsar!! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg