Gå til innhold

Trenger tips til motiv på tanklokk

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

bilen min har blitt pusset ned nå og all stylingen min er til lakkering.. regner med å få tilbake stylingen om ca 2 uker for så å tilpasse det.. når jeg har tilpasset det skal jeg sende inn bilen til hellakkering.. motivet kommer på tanklokket i løpet av en ukes tid... skal lakkere bilen i samme farge som før..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min har blitt pusset ned nå og all stylingen min er til lakkering.. regner med å få tilbake stylingen om ca 2 uker for så å tilpasse det.. når jeg har tilpasset det skal jeg sende inn bilen til hellakkering.. motivet kommer på tanklokket i løpet av en ukes tid... skal lakkere bilen i samme farge som før..

Tør jeg å spørre deg om pris på all den lakkeringa? Flink lakkerer? Hvis du ikke vil ut med det, så kanskje en liten PM er løsningen? kiddie

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. denne lakkereren er sinnsykt flink. han er utdannet lakkerer og som hobby driver han å fikser gamle biler,oppretter,lakkerer dem osv.. han er i midten av 40 åra.. hva han skal ha for å gjøre dette er noen tusen.. et vanlig lakkeringsfirma tar fra 6-10 000 for å bare lakkere bilen. oxo kommer stylingen i tillegg.. så jeg betaler mellom 6-8 lapper...

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider