Gå til innhold

242 L 1978

Ranger emnet

Peety

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått kjøpt meg en 242:) Var å hentet den i går..

Det er lite rust på den, bare litt overflate rust noen steder + 2 små hull i bagasjen!

Dette blir et lite prosjekt til våren siden jeg ikke har noe sted å så akkurat nå..

Jeg fikk med den nye typen fanger:)

Sånn ser den ut:

P1010080.jpg

P1010079.jpg

P1010077.jpg

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut det der!:D Bare jeg som ser dårlig eller er det en litt snodig cambervinkel på bakhjula...?

På det nederste bilde ser det litt rart ut, men der den står er det litt rar bakke.. så trur det skal være sånn nogenlunde:)

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst på lyktene og lykteringene :P

så da grei ut denna, men mangler den bak fanger? hvis du skal kvitte deg med combat fangern forran så dumper du den hjemme hos meg :D

Hehe.. den mangler fanger bak ja, har ikke montert den nye ennå..

Den combat fangern skal vekk ja!Men orker ikke å begynne på den før det blit litt varmere!:) Men kan sikker dumpe den hos deg når jeg har pellt den av:)

Men hva skal du med di gamle lyktene når du har di som er litt nyere?

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. den mangler fanger bak ja, har ikke montert den nye ennå..

Den combat fangern skal vekk ja!Men orker ikke å begynne på den før det blit litt varmere!:) Men kan sikker dumpe den hos deg når jeg har pellt den av:)

Men hva skal du med di gamle lyktene når du har di som er litt nyere?

det er bra :)

kjekt og ha et par i reserve om det skal skje noe ;) har bare reserve bakfanger nå, hehe

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider