Peety Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Da har jeg endelig fått kjøpt meg en 242:) Var å hentet den i går.. Det er lite rust på den, bare litt overflate rust noen steder + 2 små hull i bagasjen! Dette blir et lite prosjekt til våren siden jeg ikke har noe sted å så akkurat nå.. Jeg fikk med den nye typen fanger:) Sånn ser den ut: Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ser bra ut det der!:D Bare jeg som ser dårlig eller er det en litt snodig cambervinkel på bakhjula...? Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ser bra ut det der!:D Bare jeg som ser dårlig eller er det en litt snodig cambervinkel på bakhjula...? På det nederste bilde ser det litt rart ut, men der den står er det litt rar bakke.. så trur det skal være sånn nogenlunde:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ojojoj. :D detta var saker. Den var jammen prikk lik gamlebilen min den. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ojojoj. :D detta var saker. Den var jammen prikk lik gamlebilen min den. oi, dem var like.. Hvem solgte du bilen til? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Wunderbaum på forumet her. jeg kjøpte den forresten av en i oslo som hadde fått den av far sin som hadde kjøpt den ny for den nette sum av 25000nok. Hadde kontrakta fra når bilen blei kjøpt. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 oki, da er det nok ikke samme bilen.. men dem var jo helt like:) hehe Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg har lyst på lyktene og lykteringene :P så da grei ut denna, men mangler den bak fanger? hvis du skal kvitte deg med combat fangern forran så dumper du den hjemme hos meg :D Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg har lyst på lyktene og lykteringene :P så da grei ut denna, men mangler den bak fanger? hvis du skal kvitte deg med combat fangern forran så dumper du den hjemme hos meg :D Hehe.. den mangler fanger bak ja, har ikke montert den nye ennå.. Den combat fangern skal vekk ja!Men orker ikke å begynne på den før det blit litt varmere!:) Men kan sikker dumpe den hos deg når jeg har pellt den av:) Men hva skal du med di gamle lyktene når du har di som er litt nyere? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hehe.. den mangler fanger bak ja, har ikke montert den nye ennå..Den combat fangern skal vekk ja!Men orker ikke å begynne på den før det blit litt varmere!:) Men kan sikker dumpe den hos deg når jeg har pellt den av:) Men hva skal du med di gamle lyktene når du har di som er litt nyere? det er bra :) kjekt og ha et par i reserve om det skal skje noe ;) har bare reserve bakfanger nå, hehe Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 det er bra :)kjekt og ha et par i reserve om det skal skje noe ;) har bare reserve bakfanger nå, hehe Hehe, sant det:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 grattis med 242! ps. de bilene er ikke helt like.. du har antenne som følger takstolpen, mens han andre hadde den 2 meter lange antennen som gikk fra skjermen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 godt å sjå at de kommer fleire 242er her no :D nåken store planer for bilen da, eller blir den orginal? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 gralla me grombil peety! Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Gratulerer med ny bil da! Veldig bra årgang og utstyrsnivå du har valg! :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg