GalantV6 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hei alle sammen Kommer til å bytte merke om ikke lenge. Fra Kicker til Soundstream tror jeg. Har kjøpt 2 stk SS VGW-10" (500wrms)og titter nå etter forsterker som kan dra disse. Har sett på SS XTA880.2 (2x440wrms i 2ohm)til subbene og SS XTA720.4 (4x90wrms i 4ohm)til Hertz 3 veis comp(ESK 163 s)frontsett. Er det noen som kan anbefale disse, eller komme med andre forslag. Tar gjerne mot tilbud. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hei alle sammen Kommer til å bytte merke om ikke lenge. Fra Kicker til Soundstream tror jeg. Har kjøpt 2 stk SS VGW-10" (500wrms)og titter nå etter forsterker som kan dra disse. Har sett på SS XTA880.2 (2x440wrms i 2ohm)til subbene og SS XTA720.4 (4x90wrms i 4ohm)til Hertz 3 veis comp(ESK 163 s)frontsett. Er det noen som kan anbefale disse, eller komme med andre forslag. Tar gjerne mot tilbud. Mvh Tore Hvis du ikke skal ha innstalasjonen ferdig i morra, vil jeg anbefale deg å vente litt. Litt hysj-hysj, men Soundstream kommer med noe veldig spennende som jeg tror kan være midt i blinken for deg! Dessuten fortjener VGW-10 skikkelig kvalitetsforsterkeri! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvis du ikke skal ha innstalasjonen ferdig i morra, vil jeg anbefale deg å vente litt.Litt hysj-hysj, men Soundstream kommer med noe veldig spennende som jeg tror kan være midt i blinken for deg! Dessuten fortjener VGW-10 skikkelig kvalitetsforsterkeri! Mvh Dag Johansen noe nytt de ikke viste på ces? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 noe nytt de ikke viste på ces? Vi venter inn info og bilder på alle nye produkter, men dessverre er de ikke så raske:) Jeg har prøvd å finne bilder fra CES, men har ikke funnet noe fra SS sin stand, har du link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hvis du ikke skal ha innstalasjonen ferdig i morra, vil jeg anbefale deg å vente litt.Litt hysj-hysj, men Soundstream kommer med noe veldig spennende som jeg tror kan være midt i blinken for deg! Dessuten fortjener VGW-10 skikkelig kvalitetsforsterkeri! Mvh Dag Johansen Hei Nå har jeg ikke hatt lyd i bilen på flere mnd, så noen mnd til spiller ingen rolle. Så det er ikke hastverk for min del, bare jeg får bra lyd til slutt. Bare ikke de nye produktene koster skjorta. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Vi venter inn info og bilder på alle nye produkter, men dessverre er de ikke så raske:) Jeg har prøvd å finne bilder fra CES, men har ikke funnet noe fra SS sin stand, har du link? har sett masse bilder fra ces. bla en haug fra realmofexcursion, men har heller ikke sett noe fra soundstream. var litt spent på om de kom med noe nytt i år. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 har sett masse bilder fra ces. bla en haug fra realmofexcursion, men har heller ikke sett noe fra soundstream. var litt spent på om de kom med noe nytt i år. Jeg vet hvertfall at det kommer en 4-kanaler til og en monoblokk i Lil'Wonder serien, det kommer en helt ny Referanse serier med componentsett, bass og forsterkere, ny XXX-18" og ny XXX-10.000 forsterker. Det er endel andre mindre justeringer her og der, men det kommer vi tilbake til og vil legge ut alle nye produkter iløpet av 1-2 uker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Bare ikke de nye produktene koster skjorta. Mvh Tore Tja, siden Pål har sagt litt kan jeg sikker si litt til! Det er den monoblokka i Lill'wonder serien jeg sikter til. Jeg vet ikke om Pål har fastsatt prisen på den enda, men noe sier meg at den blir bi-bi-billig! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Tja, siden Pål har sagt litt kan jeg sikker si litt til!Det er den monoblokka i Lill'wonder serien jeg sikter til. Jeg vet ikke om Pål har fastsatt prisen på den enda, men noe sier meg at den blir bi-bi-billig! Mvh Dag Johansen Hei Det høres bra ut, så sant det er noe som går til mine 2 små edderkopper. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Tja, siden Pål har sagt litt kan jeg sikker si litt til!Det er den monoblokka i Lill'wonder serien jeg sikter til. Jeg vet ikke om Pål har fastsatt prisen på den enda, men noe sier meg at den blir bi-bi-billig! Den kommer til å koste en bit under 3000 kroner, en pris som er vanskelig å slå mht at dette er en klasse D monoblokk med utrolig flott useende og byggekvalitet:) Som tidligerer nevnt så vil vi publisere bilder og tekniskedata på vår hjemmeside så fort vi får dem.....så følg med:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Den kommer til å koste en bit under 3000 kroner, en pris som er vanskelig å slå mht at dette er en klasse D monoblokk med utrolig flott useende og byggekvalitet:) Som tidligerer nevnt så vil vi publisere bilder og tekniskedata på vår hjemmeside så fort vi får dem.....så følg med:D Ja jeg får vel bare vente da :( Jeg får jo bare :driving uten lyd jeg. Hvor stor er den nye? Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hmm.. effekten/power på den monoblokken da? trenger monoblokk når jeg snart skal gå over til å bruke min Audison 2.400 til frontsett i steden for til subbene mine... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hmm.. effekten/power på den monoblokken da? trenger monoblokk når jeg snart skal gå over til å bruke min Audison 2.400 til frontsett i steden for til subbene mine... Som jeg har sagt tidligere, tekniskedata legger vi ut så snart vi får de, så jeg vet ikke noe om effekt, størrelse osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 et bilde fra ces Yepp, det er soundstream! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Vi får håpe komponentsettene er SS, begynner å bli lei av at de bruker edderkopp griller på alt de har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg