Gå til innhold

Soundstream forsterkere

Ranger emnet

GalantV6

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Kommer til å bytte merke om ikke lenge. Fra Kicker til Soundstream tror jeg.

Har kjøpt 2 stk SS VGW-10" (500wrms)og titter nå etter forsterker som kan dra disse.

Har sett på SS XTA880.2 (2x440wrms i 2ohm)til subbene og SS XTA720.4 (4x90wrms i 4ohm)til Hertz 3 veis comp(ESK 163 s)frontsett.

Er det noen som kan anbefale disse, eller komme med andre forslag.

Tar gjerne mot tilbud.

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Kommer til å bytte merke om ikke lenge. Fra Kicker til Soundstream tror jeg.

Har kjøpt 2 stk SS VGW-10" (500wrms)og titter nå etter forsterker som kan dra disse.

Har sett på SS XTA880.2 (2x440wrms i 2ohm)til subbene og SS XTA720.4 (4x90wrms i 4ohm)til Hertz 3 veis comp(ESK 163 s)frontsett.

Er det noen som kan anbefale disse, eller komme med andre forslag.

Tar gjerne mot tilbud.

Mvh

Tore

Hvis du ikke skal ha innstalasjonen ferdig i morra, vil jeg anbefale deg å vente litt.

Litt hysj-hysj, men Soundstream kommer med noe veldig spennende som jeg tror kan være midt i blinken for deg!

Dessuten fortjener VGW-10 skikkelig kvalitetsforsterkeri!

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skal ha innstalasjonen ferdig i morra, vil jeg anbefale deg å vente litt.

Litt hysj-hysj, men Soundstream kommer med noe veldig spennende som jeg tror kan være midt i blinken for deg!

Mvh

Dag Johansen

noe nytt de ikke viste på ces?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

Dag Johansen

Hei

Nå har jeg ikke hatt lyd i bilen på flere mnd, så noen mnd til spiller ingen rolle. Så det er ikke hastverk for min del, bare jeg får bra lyd til slutt.

Bare ikke de nye produktene koster skjorta.

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter inn info og bilder på alle nye produkter, men dessverre er de ikke så raske:) Jeg har prøvd å finne bilder fra CES, men har ikke funnet noe fra SS sin stand, har du link?

har sett masse bilder fra ces. bla en haug fra realmofexcursion, men har heller ikke sett noe fra soundstream. var litt spent på om de kom med noe nytt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett masse bilder fra ces. bla en haug fra realmofexcursion, men har heller ikke sett noe fra soundstream. var litt spent på om de kom med noe nytt i år.

Jeg vet hvertfall at det kommer en 4-kanaler til og en monoblokk i Lil'Wonder serien, det kommer en helt ny Referanse serier med componentsett, bass og forsterkere, ny XXX-18" og ny XXX-10.000 forsterker. Det er endel andre mindre justeringer her og der, men det kommer vi tilbake til og vil legge ut alle nye produkter iløpet av 1-2 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke de nye produktene koster skjorta.

Mvh

Tore

Tja, siden Pål har sagt litt kan jeg sikker si litt til!

Det er den monoblokka i Lill'wonder serien jeg sikter til.

Jeg vet ikke om Pål har fastsatt prisen på den enda, men noe sier meg at den blir bi-bi-billig!

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om Pål har fastsatt prisen på den enda, men noe sier meg at den blir bi-bi-billig!

Mvh

Dag Johansen

Hei

Det høres bra ut, så sant det er noe som går til mine 2 små edderkopper.

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer til å koste en bit under 3000 kroner, en pris som er vanskelig å slå mht at dette er en klasse D monoblokk med utrolig flott useende og byggekvalitet:) Som tidligerer nevnt så vil vi publisere bilder og tekniskedata på vår hjemmeside så fort vi får dem.....så følg med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer til å koste en bit under 3000 kroner, en pris som er vanskelig å slå mht at dette er en klasse D monoblokk med utrolig flott useende og byggekvalitet:) Som tidligerer nevnt så vil vi publisere bilder og tekniskedata på vår hjemmeside så fort vi får dem.....så følg med:D

Ja jeg får vel bare vente da :(

Jeg får jo bare :driving uten lyd jeg.

Hvor stor er den nye?

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider