hc_TK Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 etter litt søking så fant jeg ut noe..var litt dårlig med info og bilder, men noe er det da! http://www.lightav.com/car/soundstream/subs2006.html http://www.lightav.com/car/soundstream/amps2006.html Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei Har det kommet noe info om nye soundstream forsterkere? Se bort ifra nytt, hva er da anbefalt av disse. Soundstream TRA Soundstream XTA Soundstream PCA Soundstream VGA Soundstream Tarantula (blir nok for dyr) Hvilken serie er best til 2 stk VGW10 MVH Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei Har det kommet noe info om nye soundstream forsterkere? Se bort ifra nytt, hva er da anbefalt av disse. Soundstream TRA Soundstream XTA Soundstream PCA Soundstream VGA Soundstream Tarantula (blir nok for dyr) Hvilken serie er best til 2 stk VGW10 MVH Tore Lil'Wonder for nå to 4-kanalere der den nye er på 4x85 watt og det kommer en ny monoblokk også, denne blir på 1x480 watt @ 1 ohm. Picasso serien får i tillegg en større monblokk på 1x2500 watt @ 2 ohm. Det kommer også en ny serie med limited bass elementer i tillegg til de gamle Picasso elementene. Rference er en ny serie med forsterkere, composett og bass element. Det finnes nå to forskjellige reference bass elementer, den ene heter R1 og den andre RFW. RFW er etterfølgeren etter Van Gogh og har samme shasis, men ny membran og oppheng. Skal legge ut bilder så fort vi får det. Til Van Gogh elementene dine burde vel en VGA1600.2 klare seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hva er forskjellen på dissa typene Soundstream TRA Soundstream XTA Soundstream PCA Soundstream VGA Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hva er forskjellen på dissa typene Soundstream TRA Soundstream XTA Soundstream PCA Soundstream VGA Mvh Tore TRA = Tarantulla, dette er nå toppserien sammen med nye Reference XTA = Xstream, dette er en billigserie som har ganske like data og priser som Lil'Wonder. PCA = Picasso, en meget komplett serie i mellomskiktet VGA = Van Gogh, Ekstremt gode forsterkere som dessverre er gått ut av produksjon. Syns du også bør ta med Lil'Wonnder serien i din vurdering, da den nye monoblokka kommer til å bli en liten kruttønne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 TRA = Tarantulla, dette er nå toppserien sammen med nye ReferenceXTA = Xstream, dette er en billigserie som har ganske like data og priser som Lil'Wonder. PCA = Picasso, en meget komplett serie i mellomskiktet VGA = Van Gogh, Ekstremt gode forsterkere som dessverre er gått ut av produksjon. Syns du også bør ta med Lil'Wonnder serien i din vurdering, da den nye monoblokka kommer til å bli en liten kruttønne:) Hei Har du fått noe mer info om den nye Lil`wonnder monoblokka. Jeg har fått tilbud på noen XTA forsterkere (xta880.2) hvordan er denne. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei Har du fått noe mer info om den nye Lil`wonnder monoblokka. Jeg har fått tilbud på noen XTA forsterkere (xta880.2) hvordan er denne. Mvh Tore Den forsterkeren er sprek som fy, så den bør klare jobben fint:) Den nye LW1.350 er på 1x190 watt RMS @ 4 ohm, 1x320 watt RMS @ 2 ohm eller 1x450 watt RMS @ 1 ohm. Vi vet ennå ikke om disse kan linkes/strappes sammen to og to, men har sendt forespørsel om det til SS, så vi får vente på svar. Forsterkeren er forøvrig 30x20x5cm, dvs like stor som den minste 4-kanaleren dems. Oppdatering: LW1.350 kan ikke linkes, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Den forsterkeren er sprek som fy, så den bør klare jobben fint:) Den nye LW1.350 er på 1x190 watt RMS @ 4 ohm, 1x320 watt RMS @ 2 ohm eller 1x450 watt RMS @ 1 ohm. Vi vet ennå ikke om disse kan linkes/strappes sammen to og to, men har sendt forespørsel om det til SS, så vi får vente på svar. Forsterkeren er forøvrig 30x20x5cm, dvs like stor som den minste 4-kanaleren dems. Så det du sier er at jeg eventuelt bør har en til hver sub eller tar jeg feil. Må jeg ha to stk så er det vel bedre å kjøpe en TRA,XTA som er større, Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Så det du sier er at jeg eventuelt bør har en til hver sub eller tar jeg feil. Må jeg ha to stk så er det vel bedre å kjøpe en TRA,XTA som er større, Mvh Tore Jeg vil tro den XTA ampen klarer jobben fint, men skal du ha Lil'wonder så bør du nok gå for to stykker. Prisen blir ikke akkurat avskrekkende på den nye LW1.350, kr 2499,- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei Har du fått noe mer info om den nye Lil`wonnder monoblokka. Jeg har fått tilbud på noen XTA forsterkere (xta880.2) hvordan er denne. Mvh Tore Den Xta 880.2 er en av mine favoritt SS forsterkere. Har bygget en basskasse med 2 stk picasso 15" som blir drevet av en xta 880.2.. det spiller vanvittig bra i forhold til hva det koster. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hei igjen Takker for alle svarene. De som vil kan gi meg tilbud på XTA og TRA. En 4 kanaler og en 2 kanaler Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg