Gå til innhold

Prosjekt 940 Turbo

Ranger emnet


COSNORGE

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt på å kjøre till mindre trykk, så får vi håpe det holder litt lengere, satser på 1,2 bar har da ca 300HK og 400NM det får holde denne sesongen, planen er vel en tur til SMP til høsten å handle litt godsaker, men vi får se:)

 

fett!! gleder meg virkelig til å følge utviklingen på dette prosjektet!!

 

lykke til!

 

ikke forandre noe i motoroppsettet? forige endte jo som havarert... ;-)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bilde av den akkurat nå, den står helt nedsnødd, har ikke hatt tid til den i det siste, det er forresten en 91mod 945 som er totalt ombygget til 98mod V90 3.0 (180HK) plommelilla met. med creme skinn manuell (M90H) :)

 

Skal selges utpå vårparten forresten.

 

Blir bra detta. Sleng opp et bilde av V90R'en din også, har aldri sett den i Kongsberg :)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har hatt litt lite tid til å oppdatere her på nettet, har stort sett bodd i garasjen de siste ukene, men i korte trekk har følgende skjedd:

 

Bur er ferdig

Malt hvit innvendig.

Sabelt stoler og 4 punkt er montert

Sparcoratt

3"JT blir forhåpentligvis montert i morra (kommer ann på posten)

Hvit blinkere rundt om. (Kommer også ann på posten)

Nye Bilstein dempere

Sperre er montert.

 

Digitalkamerat mitt har gått til hæl.... så det blir dårlig med bilder, skal få lån ett å tatt noen bilder snart.

 

Ellers skal bilen "BRUKES" på sigdal nå i helgen på "Gatebil on ice".

 

Se ellers her: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=15

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uppdate med litt bilder tatt i går (har endelig fått lånt meg kamera) :)

 

Fortsatt ikke fått hvite blinkere, tror gutta på BCB sover om dagen!!

 

Står klar til en ny "Hebbestur"

Picture026.jpg

 

Detta sitter greit på isen.

Picture009.jpg

 

Andre sida.

Picture008.jpg

 

Inni sett bakfra.

Picture007.jpg

 

Inni sett forfra.

Picture006.jpg

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få til noe i løpet av våren, var forresten opp hos "Hebbe" på søndag å kjørte hele dagen, bilen funka utrulig bra :)

 

Budsjett :scared nei her bruker vi til alt er tomt og deretter litt til wtf?

 

Jeg også håper på å få se motorprosjekt her! :) Meget pen bil, kan vi få se budsjettet ditt? Hehe! :)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke galt detta Flattum! Nytt verksted :P -Er noen som har det må jeg si. Stakkars meg med den j*vla garasjen uten varme om vinteren :P

 

Hvit er jo ikke verdens peneste farge på biler, men med bur og bøtter blei jo detta ganske så fint :) -Hvor langt har "dråget" gått? :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. dobbeltgarasjen på 50 kvadrat i 2,5 etasjer har blitt for liten så nå får jeg prøve meg på ca 140 kvadrat med 3,5 meter takhøyde med vannbåren varme i gulvet :)

 

Blei ganske greit med hvit synes jeg, ser ganske rein å fint ut, har nå endelig fått hvite blinkere rundt om i fra BCB og det hjalp en del kan du si!!

 

Dråget har gått som drosje i Beirut så km.st. er ukjent!!!! Neida en eiers bil som har gått nesten 250 000km, så den er så god som ny :)

 

 

Ikke galt detta Flattum! Nytt verksted :P -Er noen som har det må jeg si. Stakkars meg med den j*vla garasjen uten varme om vinteren :P

 

Hvit er jo ikke verdens peneste farge på biler, men med bur og bøtter blei jo detta ganske så fint :) -Hvor langt har "dråget" gått? :)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si i fra jeg, veit om en som akkurat blei demontert, men den var skada i fronten, ellers skjer det ikke så mye om dagen med bilen, utenom en masse grisekjøring da sef.... :)

 

Her er to kule bilder som driftfun gutta tok på søndag oppe hos Hebbe.

 

IMG_3323.jpg

 

IMG_3324.jpg

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår