Oshim Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Er det i det hele tatt mulig å få skaffet SVARTE fangere med kromlist, har bare finni grå (type gls) hos de lokale hoggerne. Jeg trenger sårt disse siden jeg skal være en av de få som ikke skal kjøre med kromfangere i år :w00t ..håper ikke jeg har ertet på meg alle med kromfangere nå.. hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Fangerne med kromlist kom kun i grå. Du må lakke / farge de svarte selv ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg trenger sårt disse siden jeg skal være en av de få som ikke skal kjøre med kromfangere i år :w00t Endelig :kiss Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Fangerne med kromlist kom kun i grå. Du må lakke / farge de svarte selv ;) Jepp, det var det jeg fryktet. Men da blir det lakkings på meg bare jeg finner noen med bra lister :cocain: ..og kanskje tar å lakkerer øvre og nedre profil i samme farge som bilen og krysser fingra på att det kan bli bra:) ..vil bare tilføye att jeg ikke under noen omstendigheter vil bli sett på som en motstander mot kromfangere yummy ..har jo allerede masse krom på bilen så happyhappy Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 forstår godt at du går for svarte fangere med kromlist. Svart uten er kjedelig, grå med kromlist er kjedelig, svart med kromlist er tøft :). Kromfangere er jo vanskelig å skaffe også, lett etter bare festejernet i 2 mnd uten hell :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Så jeg er altså ikke den eneste som har planer om sorte plastfangere med kromlist? :D Jaja, jeg ha jo ennå ikke klart å få ut fingern... Noen som har noen arbeidsbenker de har lyst å donere bort? Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har grå fangere med kromlister på min:) skal også farge dem svarte etter hvert, må bare finne ut hva som holder. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Så forresten at du vet om noen høggere med GLs`er. Hvor er de? er interessert i de svarte polstringene på toppen av dørtrekket og litt diverse annet MVH Henning :hello: Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Vet at Böhser Önkel har farga sine svarte med stort hell. Aner ikke hva han har brukt. ....Svart uten er kjedelig.... ikke enig når absolutt alle andre lister er svarte og man har sølvgrå einser ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 jaja, kommer an på øyet som ser. Hadde lakkert fangerne på 2`ergolfen helt svarte ( fordi de var veldig stygge) og den ble kjedelig. Da jeg tok vekk lakken over kromlistene ble det noe helt annet ( denne er riktignok lysegrønn metallic og ikke sølv da) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Lakka plastfangerene mine svarte med vanlig mattsvart spraylakk i fjor sommer, og det ble meget bra! Maskeringstape rundt kromlistene er forresten enklere enn å ta listene av/på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har 2 stk klissnye liggende jeg.... går da selvfølgelig. Tror de har gått ut fra lageret til veng Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Har 2 stk klissnye liggende jeg.... går da selvfølgelig.Tror de har gått ut fra lageret til veng De har gått ut fra Veng. Jeg kjøpte faktisk den siste frontfangeren de hadde. Dette var for to år siden. Bakfangere har de ikke hatt på en stund. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Åja.. Da ble det jo lys i tunnelen.... Blir nok hogger besøk i begynnelsen av mars (er det ikke da jaktsesongen begynner da?) hehe.. Kryss fingra for att jeg finner ett sett som ikke har matt krom Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Fangerne med kromlist kom kun i grå. Du må lakke / farge de svarte selv ;) tull med mindre gammern som eide den røde cabben min gjorde noe med fangerne så er de orginalt svarte med chromelist.. jeg har dog revet ut lista da disse var urstygge og frontfangeren har en liten bulk (kan rettes med varme) jeg skal ha vanlige svarte fangere uten list, så om du har strøkne så kan vi bytte... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg