Gå til innhold

Dalbekk golfen møtte sin over mann :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Import Tuning

Den videon var ikke fra i dag...

En ting til .. Ruuden bremset 660 hk ved 2.5 bar.. i dag fikk han ikke mere en 2.1 bar :) altså mere å gå på..

Så dere den Sølv Volvo 240?? 2.7L som bremset 700 hk og 800 Nm 2 dager før Våler :) Men han hadde orginal bremser og vanlige 225 dekk.. så han bare spant. den bilen ver 1.120 kg.. huff den blir rask når han får fikset på en del ting..

''

det værste er at den blir sikkert godkjent hos biltilsynet med de bremsene

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den volvoen bremsa 570hk når forrige eieren hadde den. Veit ikke om det var med 98okt men. Jævlig gikk den hvertfall og ofte raset den. den motoren har kosta $ oppigjennom åra! husker første året den kom ut i lillestrøm med to doble dellorto forgassere og sinte rallycross kammer.... bare boblet til den fikk masse turtall og så kjempe pang-futt-lyn og den stakk avgårde som ett helvete!! Sjelden har vel så mange folk sett oppi ett volvo motorrom på 4juli i lillestrøm..... sprang vel clutchen ell no den kvelden der. super turtallsvillig!

Har litt opptak på vhs med den bilen der, bla fra rudskogen når han raset gearkassa. er det mulig å få dette over til mpeg ell no??

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Den volvoen bremsa 570hk når forrige eieren hadde den. Veit ikke om det var med 98okt men. Jævlig gikk den hvertfall og ofte raset den. den motoren har kosta $ oppigjennom åra! husker første året den kom ut i lillestrøm med to doble dellorto forgassere og sinte rallycross kammer.... bare boblet til den fikk masse turtall og så kjempe pang-futt-lyn og den stakk avgårde som ett helvete!! Sjelden har vel så mange folk sett oppi ett volvo motorrom på 4juli i lillestrøm..... sprang vel clutchen ell no den kvelden der. super turtallsvillig!

Har litt opptak på vhs med den bilen der, bla fra rudskogen når han raset gearkassa. er det mulig å få dette over til mpeg ell no??

jess jeg kan sikkert ordne det ellerno jeg;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

men det som imponerte minst der oppe var den granada'n med 1000-1700hk... jah.. riktig.. I wild guess would say 500...

men det så jo ut som han hadde problemer da.. mye stygg røyk forfra..

(bare tenkte jeg skulle få enda litt mer fart her.. hehe ) ;)

oki.. det der kom kanskje litt galt ut.. det var MEGET imponerende bygget under panseret på den bilen.. og det gikk langt fra dårlig.. men etter div historier om 1000-1700hk så ble man jo en anelse skuffet.. hadde lixom sett for seg at det kom til å spinne hemningsløst hvor som helst når som helst hele tiden... hehe..

Fikk litt dårlig samvittighet for det jeg skrev bare.... for det var MEGET pent gjort, det gikk bra og det er morro at noen gjør noe slikt..... all pluss i boka for det :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MARIUS!

Hvordan kan jeg få gitt deg vhs film? Bor du i Lillestrøm område kan jeg jo stikke innom med den.

SILVERBOY!

Er enig med deg angående granadaen. allt er skikkelig bra utført, men man har jo en tendens til å skru opp forventningene når man hører om sånne biler.

Skulle helst sett den med 700cu.in motoren, tror nok alle forventninger og litt til hadde blitt innfridd da......:D

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

MARIUS!

Hvordan kan jeg få gitt deg vhs film? Bor du i Lillestrøm område kan jeg jo stikke innom med den.

SILVERBOY!

Er enig med deg angående granadaen. allt er skikkelig bra utført, men man har jo en tendens til å skru opp forventningene når man hører om sånne biler.

Skulle helst sett den med 700cu.in motoren, tror nok alle forventninger og litt til hadde blitt innfridd da......:D

Jeg bor ved Oslo grensa... ;) Kan ringe deg i kveld så kan vi avtale videre...!send meg nr ditt i en personal message ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Import tuning: Den sølv volvo'en bremset 615hk og godt over 700nm. og de holdt på til kl 03.00 på fredag, natt til lørdag.

Var ikke der på søndag, men vidar sa bilen gikk som ett rent lite helvete..

Bilen til ruud kjører på 2.5bar ladetrykk med racefuel.

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silver: Sletta var ikke lang nok sa han :) Du må huske at dette ikke er noen banebil hehe fult trykk ved 6000rpm på 4. gir eller noe sånt..

Green: han sa at han hadde oppunder 800Nm.. jeg begynner å bli litt nærvøs.. tror ikke jeg blir raskest alikevel.. ja ja det er mye mere å gå på hos meg ennå da men, jeg hadde for lite eksos hus på begge turbone mine. Ruuden hadde 2.6 bar baktrykk ved 2.5 bar trykk og jeg hadde 2.85bar baktrykk ved 2.35bar ladetrykk

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider