Gå til innhold

Dalbekk golfen møtte sin over mann :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kommer akuratt hjem i fra banekjøring på Våler banen Der kjørte Dalbekk sin golf mot blant annet Ruud racing sin Cossi Sedan med 660hk. på lang sletten legger Dalbekk seg ut for å kjøre forbe men hva skjer... Cossin drar sakte i fra han så han må pent legge seg inn igjen hehehehehehehe ja ja han må ha 1000 poini hester i den golfen

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Import Tuning

Hei.

Jeg kommer akuratt hjem i fra banekjøring på Våler banen Der kjørte Dalbekk sin golf mot blant annet Ruud racing sin Cossi Sedan med 660hk. på lang sletten legger Dalbekk seg ut for å kjøre forbe men hva skjer... Cossin drar sakte i fra han så han må pent legge seg inn igjen hehehehehehehe ja ja han må ha 1000 poini hester i den golfen

haha så bra ;) Jeg hørte han kunne sleppe på alle 4 hjula i 250kmt på Autobahn... men jeg tror ikke på julenissen jeg heller..!

han kjørte sikkert med en snill 'sjipp'

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

haha så bra ;) Jeg hørte han kunne sleppe på alle 4 hjula i 250kmt på Autobahn... men jeg tror ikke på julenissen jeg heller..!

han kjørte sikkert med en snill 'sjipp'

han fyllte på feil tank!! :D lurer på om de 830WHP er med 98oktan eller racing fuel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, enormt kult, jeg syntes det så ut som ruud bilen gikk sykt bra ja...

han fikk sikkert alle de whp på modellbil bensin.. 30%nitrometanol resten ren alkohol ;)

dahlcrap er full av BS!

bullshit

ah, jeg venta på en mulighet til og bruke dette flagget ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... han skal ha for at han klarte det :) meget bra prestert..

men synd å si det.. etter "jubelen" å høre så imponerte Golfen folk myyyyye mer enn Cossi'n på lørdagen.. og når det var tørt og grep så kunne de bilene likevel ikke sammenlignes.. det merket man på hvor fort man måtte vri hodet.. (såklart umulig å se det ordentlig, men følelsen tilsa det ihvertfall..) hehe.. så han skal ha for at det må ha skjedd no kult iløpet av natten :) f**n at jeg ikke var der i dag :(

men det som imponerte minst der oppe var den granada'n med 1000-1700hk... jah.. riktig.. I wild guess would say 500...

men det så jo ut som han hadde problemer da.. mye stygg røyk forfra..

(bare tenkte jeg skulle få enda litt mer fart her.. hehe ) ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

men det som imponerte minst der oppe var den granada'n med 1000-1700hk... jah.. riktig.. I wild guess would say 500...

men det så jo ut som han hadde problemer da.. mye stygg røyk forfra..

(bare tenkte jeg skulle få enda litt mer fart her.. hehe ) ;)

Noen som vet hvor mye pulver det er i den skummle Granadan?

Det var jo 1300hk på den 11,4liters V8'ern som satt i den før, men hva får han ut av en 5.2liter twinturbo?

Med små plast BOV'r og ingen IC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg ikke helt feil skulle det være 7-800hk i 302cu.in V8 i granadaen når den funker. hørtes ikke ut som den frisk på lørdagen hvertfall-gikk vel mer på 6 enn på 8cyl.

Effetkten i Tresko Hasse`s golf har blitt diskutert opp og i mente på Zatzy og det man har kommet fram til er at han ikke har hatt mer enn 500-600hk når han har kjørt på stripa. Dette har blitt regnet ut på den legendariske "stikka" hvor man utifra vekt og slutthastighet etter 1/4mile finner ut effekt på hjula.

Slime`s orange audi s2 RSR gikk jo som fan den også!

Ellers var det jo et par andre granadaer med V8 som showa og kjørte breit....gøy!

Madsen`s gullfarga kråssford var jo morsom, kjørte jo mye på tvers han også!

:)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Husker jeg ikke helt feil skulle det være 7-800hk i 302cu.in V8 i granadaen når den funker. hørtes ikke ut som den frisk på lørdagen hvertfall-gikk vel mer på 6 enn på 8cyl.

Det kan jo være mer likt no... men det skal ha blitt sagt ca 1000 pluss gass når det ble spurt vedkommende.. så .. ja.. hvorfor går NED ?? hmm..

Effetkten i Tresko Hasse`s golf har blitt diskutert opp og i mente på Zatzy og det man har kommet fram til er at han ikke har hatt mer enn 500-600hk når han har kjørt på stripa. Dette har blitt regnet ut på den legendariske "stikka" hvor man utifra vekt og slutthastighet etter 1/4mile finner ut effekt på hjula.

Men nå har den vel gått bedre i år enn tidligere år.. synes ihvertfall det ser heeelt klart sånn ut... artig å vite om det gikk for max på søndagen... i dag altså..

Slime`s orange audi s2 RSR gikk jo som fan den også!

Ellers var det jo et par andre granadaer med V8 som showa og kjørte breit....gøy!

Madsen`s gullfarga kråssford var jo morsom, kjørte jo mye på tvers han også!

:)

I går gikk det jo ikke bare på tvers.. men også en hel del baklengst .. hehe.. ikke full kontroll bestandig nei.. men det er kanskje ikke så rart heller.. sikkert ikke lettest i verden å kjøre sånn :)

Selv hadde jeg vel stått feil vei i hver bidige sving.. og på sletta.. hehe..

Ble meget imponert over en grå sedan cossie... husker ikke helt hva det sto på skiltet bak.. meget bra kjøring i S svingen etter langstrekka ihvertfall :)

Ble det no drag i dag??

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SILVERBOY!

Er ett par år sia jeg hørte at det skulle være 7-800 hk i den granadaen, tror det var når den var på gatebil på rudskogen.

Var ikke imponert over draget i den da ell, men det kan jo hende at han ikke ga full gass. leste på cossie forumet her at ha hadde hatt 240km/t i enden av langsletta på rudskogen!!?? Tror det var en som kalte seg Gamlå som skrev dette.

Hehehe! fikk med meg at det gikk litt over stokk og stein for Madsen på lørdagen ja!!(fikk han ikke svartflagg??)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videon var ikke fra i dag...

En ting til .. Ruuden bremset 660 hk ved 2.5 bar.. i dag fikk han ikke mere en 2.1 bar :) altså mere å gå på..

Så dere den Sølv Volvo 240?? 2.7L som bremset 700 hk og 800 Nm 2 dager før Våler :) Men han hadde orginal bremser og vanlige 225 dekk.. så han bare spant. den bilen ver 1.120 kg.. huff den blir rask når han får fikset på en del ting..

95" Top Secret Supra

805hk - 965Nm

www.import-tuning.no

Tlf: 63 93 65 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videon var ikke fra i dag...

We know.. ikke akkurat supervær...

En ting til .. Ruuden bremset 660 hk ved 2.5 bar.. i dag fikk han ikke mere en 2.1 bar :) altså mere å gå på..

På racing fuel ja... ??

bremset vel ikke mer enn 554 (?) med 98..?? (mulig jeg roter nå men... Texaco'n bremset vel mer enn Ruud sin på 98? )

)

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider