The cowboy Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 erre noen fra skien som ska oppover te Gatebil i år?? om ja.. er noen med på litt kø kjøring..hehe ska oppover men..vetta faen korr det er!! hehe.. men har fått bilen tilbake da..så jeg slipper å spørre om plass!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Heizann!! Jeg skal ut på tur, reiser fra skien el siljan sånn en gang tidlig på lørdags morran! Kan jo sikkert komme med et klokkeslett når d nærmer seg!Pleier å dra en gjeng i følge!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Hvis det er gatebil på våler du snakker om så er vålerbana verdens letteste ting å finne. kart Du vil først komme til en Shell? stasjon på høyre side av veien, 500meter senere blir det 70 sone og skilting mot Norsk Trafikksenter (svinge av til høyre). Du bør allerede da begynne å se en haug med biler, og hvis du ikke gjør det kan du tydeligvis ikke å lese skilter :D :D Du finner også litt info på Norsk Trafikksenters hjemmeside Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by daihard helt sikkert grei forklaring det der......når man holder til på elverum... lol lol lol Seriøst da, alle klarer å lese et fuckings kart. Og så ga jeg en forklaring på hvordan man finner bana fra rv20. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Å finne frem til Våler er jo enkelt som bare det! Er jo bare å kjøre mot elverum det.. står jo skiltet til Norsk Trafikksenter når man nærmer seg vålerbanen... ikke vanskelig!! OG nå er det kort tid til Gatebil!! Gleder meg!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Hvis man ikke klarer å finne vålerbanen har man ingenting der å gjøre ;) enkleste sak i verden, hvis du klarer å finne ut hvor elverum er, og hvilken vei man kjører til kongsvinger derfra.. så er det bare å følge med litt ;) EDIT: eller fra vinger til elverum da, like lett andre veien.. :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by CrZy_T Hvis det er gatebil på våler du snakker om så er vålerbana verdens letteste ting å finne. kart Du vil først komme til en Shell? stasjon på høyre side av veien, 500meter senere blir det 70 sone og skilting mot Norsk Trafikksenter (svinge av til høyre). Du bør allerede da begynne å se en haug med biler, og hvis du ikke gjør det kan du tydeligvis ikke å lese skilter :D :D Du finner også litt info på Norsk Trafikksenters hjemmeside Og nå forklarte du de siste 500 meterne, av totalt 4 veivalg det siste stykket til banen.. Husk at du har 2 veier på vestsida, og 2 på østsida, det er vel like sannsynlig at folk kjører om vinger, som at dem kjører om elverum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Ascona Og nå forklarte du de siste 500 meterne, av totalt 4 veivalg det siste stykket til banen.. Husk at du har 2 veier på vestsida, og 2 på østsida, det er vel like sannsynlig at folk kjører om vinger, som at dem kjører om elverum. Ja det er FORFERDELIG vanskelig å finne frem til vålerbanen ja.. helt for jævli er det... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by NoLimit Ja det er FORFERDELIG vanskelig å finne frem til vålerbanen ja.. helt for jævli er det... :rolleyes: Det har jeg da ALDRI sagt at det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Henger meg på fra skien jeg tror jeg.. Har litt jobb å gjøre først, vannpupen må tas (møkkajobb!!), jeg må få ECUen tilbake fra england og helst skulle jeg fått på ny turbo og.... Vi får se hva som sjer! Kommer noe iallefall, enten i Starion eller Racks lille udyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Ascona Og nå forklarte du de siste 500 meterne, av totalt 4 veivalg det siste stykket til banen.. Husk at du har 2 veier på vestsida, og 2 på østsida, det er vel like sannsynlig at folk kjører om vinger, som at dem kjører om elverum. Jeg vil faktisk si at det er større sjanse for at folk kommer om elverum, enn om kongsvinger. Alle som kommer nordfra kommer via elverum, og de fleste som kommer sørfra vil nok velge E6'n oppover. Er jo absolutt ikke verdens beste vei fra kløfta til kongsvinger. og det er vel ikke mer enn 1 vei valg til venstre? hvis du ser bort ifra den jalla veien som ender ingenting steder helt i avkjøringa fra rv20. Uansett, man ser hvor det er MASSE biler, bare se hvilken vei bilene er parkert og bruke det som veiviser. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Veien fra Kongssvinger er jo morsom da, selv om det er noen 50 & 60 soner der.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Ratata Veien fra Kongssvinger er jo morsom da, selv om det er noen 50 & 60 soner der.... ja, men veien fra kløfta til kongsvinger ødlegger litt av morro'a. Er snakk på at det skal gjøres noe med veien der, men det skjer ikke før det kommer opp et par bomringer. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 oh plz STFU.. bare følg på den styla bilen som du blir tatt igjen av på en eller annen vei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by pcBaktus oh plz STFU.. bare følg på den styla bilen som du blir tatt igjen av på en eller annen vei... Hehe, også et godt tips men de fleste kjører vel relativt rolig til og fra treff ettersom onkel ofte er ute etter lappen din da. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg