Gå til innhold

GateBil!!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

siden robert og rack ska kubbe hos meg fra fredag til lørdag blir det nok ikke no problem alikevel..hehe..

men som jeg sa robert.. om daten min ikke ska bli med alikevel.. erre plass te meg i bilen?? gidder ikke å kjøre egen da lissom..selv om den er tøff,kul og helt spesiel..haha :)

burde vel nesten kjørt opp bare for å vise den fram..haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by The cowboy

siden robert og rack ska kubbe hos meg fra fredag til lørdag blir det nok ikke no problem alikevel..hehe..

men som jeg sa robert.. om daten min ikke ska bli med alikevel.. erre plass te meg i bilen?? gidder ikke å kjøre egen da lissom..selv om den er tøff,kul og helt spesiel..haha :)

burde vel nesten kjørt opp bare for å vise den fram..haha..

Hrmf, skal vi liksom kjøre frem å tilbake fra skien bare fordi du ikke tør å kjøre bilen din? ;) Du skal jo til bergen uansett? Mye lettere å bare ta me seg bilen din og....? Men hvis hun der damen ska bli med, så får du ikke kjøre din bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du har no raka vegen omtrendt..

du har jo E6 eller E18 eller ka den fordømrade veien over haukeli heter som går fra haugis til oslo.. så for din del erre jo ikke noe problem å komme seg til GateBil..hehe

skal nok finne veien ^_^

men... tror ikke det er noe vits å hive 240'n ut på banen der :D

ender bare med at det ser ut som om jeg kjører som ei kjerring...

toppfart på 160 km/t er ikke mye å skryte av...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

skal nok finne veien ^_^

men... tror ikke det er noe vits å hive 240'n ut på banen der :D

ender bare med at det ser ut som om jeg kjører som ei kjerring...

toppfart på 160 km/t er ikke mye å skryte av...

HAH! Om jeg ikke får klar Starion eller CRX type syk, så skal jeg kjøre volvoen min ned der, og jeg skal dra den rundt banen med 3 forskjellige hjulstørrelser, eksos festet med ståltråd, 100hester osv:D Ingen nåde, hehe:) Kjøre som en kjerring? Pøh, kjører du ut nok ganger (Volvo er off road uansett), så tror de bare du er stein gal eller elendig å kjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

HAH! Om jeg ikke får klar Starion eller CRX type syk, så skal jeg kjøre volvoen min ned der, og jeg skal dra den rundt banen med 3 forskjellige hjulstørrelser, eksos festet med ståltråd, 100hester osv:D Ingen nåde, hehe:) Kjøre som en kjerring? Pøh, kjører du ut nok ganger (Volvo er off road uansett), så tror de bare du er stein gal eller elendig å kjøre;)

tror stein gal hadde passet til meg...

jeg kjører som en forb**na idiot... :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..nå er anlegge ok igjen..dæven så godt å høre bassen igjen..hehe :)

men du robert.. kvinnfolke blir ikke med..grrr..

men men.. ække noe å gjøre med det.. men du.. ska dere rett tilbake til bergen på lørdag eller ska dere kubbe hos meg til sønda for å så stikke på amcar treff på søndan..før vi drar te bergen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..nå er anlegge ok igjen..dæven så godt å høre bassen igjen..hehe :)

men du robert.. kvinnfolke blir ikke med..grrr..

men men.. ække noe å gjøre med det.. men du.. ska dere rett tilbake til bergen på lørdag eller ska dere kubbe hos meg til sønda for å så stikke på amcar treff på søndan..før vi drar te bergen??

Ehm, vetsje om eg kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

hvilen vei er rasket å kjøre når vi kommer fra kr.sand? om kongsvinger eller? kjørte den ruta som var forklart på gatebil i fjor,..på e6 å no styr..,er over kongsvinger raskere?

Mindre snut ihvertfall..

Kjør til Kongsvinger..

Kjør rett frem i første rundkjøring, og til venstre i første lyskryss, følg skilter derfra til Elverum.. Det er den veien med minst snut (vestsia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Mindre snut ihvertfall..

Kjør til Kongsvinger..

Kjør rett frem i første rundkjøring, og til venstre i første lyskryss, følg skilter derfra til Elverum.. Det er den veien med minst snut (vestsia)

Njaa.. ta til høyre i første lyskryss over gamlebrua så venstre så tar du turen gjennom vinger sentrum.. råna runden :P Neste rundkjøring blir venstre\frem (rar rundkjøring) opp mot Shell så fyller du å ser på bilene som står der.. så drar du videre mot Elverum

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Mindre snut ihvertfall..

Kjør til Kongsvinger..

Litt dålig vei da.....

Første gang jeg skule på Vålerbanen så printa jeg ut det karte på Gatebil sin side ikke noe bra.:( eller bra en hvis strekning.

Også plutselig oppe med konsvinger så var det bare å legge seg på hjul etter en av mange andre bilenne som hadde styling:D ....klokken 8-9 på lørdags morgenen.:o

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider