The cowboy Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 siden robert og rack ska kubbe hos meg fra fredag til lørdag blir det nok ikke no problem alikevel..hehe.. men som jeg sa robert.. om daten min ikke ska bli med alikevel.. erre plass te meg i bilen?? gidder ikke å kjøre egen da lissom..selv om den er tøff,kul og helt spesiel..haha :) burde vel nesten kjørt opp bare for å vise den fram..haha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 hadde vært kult og kjørt opp på gatebil... bare for og se... trukke bilen min har noe på bane og gjøre... :D alikevel... Skien er vel ikke så alt for langt borte fra Haugesund? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 nei du har no raka vegen omtrendt.. du har jo E6 eller E18 eller ka den fordømrade veien over haukeli heter som går fra haugis til oslo.. så for din del erre jo ikke noe problem å komme seg til GateBil..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by The cowboy siden robert og rack ska kubbe hos meg fra fredag til lørdag blir det nok ikke no problem alikevel..hehe.. men som jeg sa robert.. om daten min ikke ska bli med alikevel.. erre plass te meg i bilen?? gidder ikke å kjøre egen da lissom..selv om den er tøff,kul og helt spesiel..haha :) burde vel nesten kjørt opp bare for å vise den fram..haha.. Hrmf, skal vi liksom kjøre frem å tilbake fra skien bare fordi du ikke tør å kjøre bilen din? ;) Du skal jo til bergen uansett? Mye lettere å bare ta me seg bilen din og....? Men hvis hun der damen ska bli med, så får du ikke kjøre din bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by The cowboy nei du har no raka vegen omtrendt.. du har jo E6 eller E18 eller ka den fordømrade veien over haukeli heter som går fra haugis til oslo.. så for din del erre jo ikke noe problem å komme seg til GateBil..hehe skal nok finne veien ^_^ men... tror ikke det er noe vits å hive 240'n ut på banen der :D ender bare med at det ser ut som om jeg kjører som ei kjerring... toppfart på 160 km/t er ikke mye å skryte av... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by HemiCuda skal nok finne veien ^_^ men... tror ikke det er noe vits å hive 240'n ut på banen der :D ender bare med at det ser ut som om jeg kjører som ei kjerring... toppfart på 160 km/t er ikke mye å skryte av... HAH! Om jeg ikke får klar Starion eller CRX type syk, så skal jeg kjøre volvoen min ned der, og jeg skal dra den rundt banen med 3 forskjellige hjulstørrelser, eksos festet med ståltråd, 100hester osv:D Ingen nåde, hehe:) Kjøre som en kjerring? Pøh, kjører du ut nok ganger (Volvo er off road uansett), så tror de bare du er stein gal eller elendig å kjøre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 robert.. om damen skal bli med.. da SKAL jeg kjøre min bil..hehe.. må bare se å få fixa det helvettes anlegge.. grr.. irriterer meg noe så grønli det azza!!:mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by Robert HAH! Om jeg ikke får klar Starion eller CRX type syk, så skal jeg kjøre volvoen min ned der, og jeg skal dra den rundt banen med 3 forskjellige hjulstørrelser, eksos festet med ståltråd, 100hester osv:D Ingen nåde, hehe:) Kjøre som en kjerring? Pøh, kjører du ut nok ganger (Volvo er off road uansett), så tror de bare du er stein gal eller elendig å kjøre;) tror stein gal hadde passet til meg... jeg kjører som en forb**na idiot... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 vel..nå er anlegge ok igjen..dæven så godt å høre bassen igjen..hehe :) men du robert.. kvinnfolke blir ikke med..grrr.. men men.. ække noe å gjøre med det.. men du.. ska dere rett tilbake til bergen på lørdag eller ska dere kubbe hos meg til sønda for å så stikke på amcar treff på søndan..før vi drar te bergen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by The cowboy vel..nå er anlegge ok igjen..dæven så godt å høre bassen igjen..hehe :) men du robert.. kvinnfolke blir ikke med..grrr.. men men.. ække noe å gjøre med det.. men du.. ska dere rett tilbake til bergen på lørdag eller ska dere kubbe hos meg til sønda for å så stikke på amcar treff på søndan..før vi drar te bergen?? Ehm, vetsje om eg kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 hvilen vei er rasket å kjøre når vi kommer fra kr.sand? om kongsvinger eller? kjørte den ruta som var forklart på gatebil i fjor,..på e6 å no styr..,er over kongsvinger raskere? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by turbokano hvilen vei er rasket å kjøre når vi kommer fra kr.sand? om kongsvinger eller? kjørte den ruta som var forklart på gatebil i fjor,..på e6 å no styr..,er over kongsvinger raskere? Mindre snut ihvertfall.. Kjør til Kongsvinger.. Kjør rett frem i første rundkjøring, og til venstre i første lyskryss, følg skilter derfra til Elverum.. Det er den veien med minst snut (vestsia) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Ascona Mindre snut ihvertfall.. Kjør til Kongsvinger.. Kjør rett frem i første rundkjøring, og til venstre i første lyskryss, følg skilter derfra til Elverum.. Det er den veien med minst snut (vestsia) Njaa.. ta til høyre i første lyskryss over gamlebrua så venstre så tar du turen gjennom vinger sentrum.. råna runden :P Neste rundkjøring blir venstre\frem (rar rundkjøring) opp mot Shell så fyller du å ser på bilene som står der.. så drar du videre mot Elverum Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Ascona Mindre snut ihvertfall.. Kjør til Kongsvinger.. Kjør rett frem i første rundkjøring, og til venstre i første lyskryss, følg skilter derfra til Elverum.. Det er den veien med minst snut (vestsia) Litt dålig vei da..... Første gang jeg skule på Vålerbanen så printa jeg ut det karte på Gatebil sin side ikke noe bra.:( eller bra en hvis strekning. Også plutselig oppe med konsvinger så var det bare å legge seg på hjul etter en av mange andre bilenne som hadde styling:D ....klokken 8-9 på lørdags morgenen.:o Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Vestsida er jo lei som faen da. Metti bønder som er ute å råner traktor'n sin nå om dagen. Jeg hadde kjørt østsida (rv20) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg