Ascona Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Unknown Njaa.. ta til høyre i første lyskryss over gamlebrua så venstre så tar du turen gjennom vinger sentrum.. råna runden :P Neste rundkjøring blir venstre\frem (rar rundkjøring) opp mot Shell så fyller du å ser på bilene som står der.. så drar du videre mot Elverum Man kjører da ikke østsida.. der er det jo ALLTID snut i forbindelse med gatebil og sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by SnoStorm Litt dålig vei da..... Første gang jeg skule på Vålerbanen så printa jeg ut det karte på Gatebil sin side ikke noe bra.:( eller bra en hvis strekning. Også plutselig oppe med konsvinger så var det bare å legge seg på hjul etter en av mange andre bilenne som hadde styling:D ....klokken 8-9 på lørdags morgenen.:o Gatebil har vel aldri oppgitt vestsida som et alternativ såvidt jeg vet.. De opplyser om østsida, og veien om elverum.. vestsida er helt gull å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by CrZy_T Vestsida er jo lei som faen da. Metti bønder som er ute å råner traktor'n sin nå om dagen. Jeg hadde kjørt østsida (rv20) Jada, er en del traktorer ute, men uansett går det ganske greit oppover der, er jo veldig lite trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by Ascona Jada, er en del traktorer ute, men uansett går det ganske greit oppover der, er jo veldig lite trafikk. Joa men det er vel under et år sida en dau'a eller ble hardt skadd da han kom rundt en sving i 80-sona og der sto ei ku midt i veien. Greit nok at det er lite trafikk, men spør du meg så er det en grunn for det. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 vi går for vestsida da,siden det er lite traffik å lite snut,noe som er greit når man kjører campingbil:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 kjør østsiden, gjennom kirkenær.. for da kan jeg ta følge med en eller annen.. hehe.. mange biler i følge fra kirkenær.. bra ide.. haha.. :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Det er da omtrent like mye kuer og drit på østsida som vestsida da :) Og Ascona har helt rett, det er nok mye mindre kontroll oppover der, også endel lettere å finne vålerbana, etter min mening. Bare over ei bru fra vestsida så er du der. Ascona: Når drar du dit, og kjører du vestsida? Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by PorscheFreak Det er da omtrent like mye kuer og drit på østsida som vestsida da :) Og Ascona har helt rett, det er nok mye mindre kontroll oppover der, også endel lettere å finne vålerbana, etter min mening. Bare over ei bru fra vestsida så er du der. Ascona: Når drar du dit, og kjører du vestsida? Jeg drar i kveld en gang, vet ikke helt når.. Kjører nok vestsia ja, men har med campingvogn på slep.. så Corvetten står hjemme.. Kjører Ådi 100 oppover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Okei, surt da :) Jeg jobber ikveld jeg så jeg hiver meg oppover i morgen tidlig, og tidlig på søndag tipper jeg på. Skal jobbe lørdagskvelden i tillegg så jeg må nok ned igjen. Får se om jeg kjører min egen bil i morra, men det er nok store sjangser for at jeg gjør det på søndag ihvertfall :D NB! Nice postcount du har :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by CrZy_T Joa men det er vel under et år sida en dau'a eller ble hardt skadd da han kom rundt en sving i 80-sona og der sto ei ku midt i veien. Greit nok at det er lite trafikk, men spør du meg så er det en grunn for det. Om vi snakker om det samme så var det ikke en ku, men to hester som hadde stikki av. Han fyren kjørte en meget fin Golf 3 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Unknown Om vi snakker om det samme så var det ikke en ku, men to hester som hadde stikki av. Han fyren kjørte en meget fin Golf 3 Du kommer fra 'vinger' ser jeg ;) Mye ute å råner eller? Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Hender jeg tar meg noen runder i helgene, ikke no ekstremt egentlig :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by Unknown Hender jeg tar meg noen runder i helgene, ikke no ekstremt egentlig :) Blinke om du ser en grå liten porsche da :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Sto ikke bilen midt ut på et jorde etter en planovergang? Så tydelig spor i veien hvertfall! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Originally posted by Unknown Om vi snakker om det samme så var det ikke en ku, men to hester som hadde stikki av. Han fyren kjørte en meget fin Golf 3 Sto ikke bilen midt ut på et jorde etter en planovergang? Så tydelig spor i veien hvertfall! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg