Gå til innhold

GateBil!!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Unknown

Njaa.. ta til høyre i første lyskryss over gamlebrua så venstre så tar du turen gjennom vinger sentrum.. råna runden :P Neste rundkjøring blir venstre\frem (rar rundkjøring) opp mot Shell så fyller du å ser på bilene som står der.. så drar du videre mot Elverum

Man kjører da ikke østsida.. der er det jo ALLTID snut i forbindelse med gatebil og sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by SnoStorm

Litt dålig vei da.....

Første gang jeg skule på Vålerbanen så printa jeg ut det karte på Gatebil sin side ikke noe bra.:( eller bra en hvis strekning.

Også plutselig oppe med konsvinger så var det bare å legge seg på hjul etter en av mange andre bilenne som hadde styling:D ....klokken 8-9 på lørdags morgenen.:o

Gatebil har vel aldri oppgitt vestsida som et alternativ såvidt jeg vet..

De opplyser om østsida, og veien om elverum.. vestsida er helt gull å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jada, er en del traktorer ute, men uansett går det ganske greit oppover der, er jo veldig lite trafikk.

Joa men det er vel under et år sida en dau'a eller ble hardt skadd da han kom rundt en sving i 80-sona og der sto ei ku midt i veien. Greit nok at det er lite trafikk, men spør du meg så er det en grunn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da omtrent like mye kuer og drit på østsida som vestsida da :) Og Ascona har helt rett, det er nok mye mindre kontroll oppover der, også endel lettere å finne vålerbana, etter min mening. Bare over ei bru fra vestsida så er du der.

Ascona: Når drar du dit, og kjører du vestsida?

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Det er da omtrent like mye kuer og drit på østsida som vestsida da :) Og Ascona har helt rett, det er nok mye mindre kontroll oppover der, også endel lettere å finne vålerbana, etter min mening. Bare over ei bru fra vestsida så er du der.

Ascona: Når drar du dit, og kjører du vestsida?

Jeg drar i kveld en gang, vet ikke helt når..

Kjører nok vestsia ja, men har med campingvogn på slep.. så Corvetten står hjemme..

Kjører Ådi 100 oppover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, surt da :)

Jeg jobber ikveld jeg så jeg hiver meg oppover i morgen tidlig, og tidlig på søndag tipper jeg på. Skal jobbe lørdagskvelden i tillegg så jeg må nok ned igjen. Får se om jeg kjører min egen bil i morra, men det er nok store sjangser for at jeg gjør det på søndag ihvertfall :D

NB! Nice postcount du har :)

---

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Joa men det er vel under et år sida en dau'a eller ble hardt skadd da han kom rundt en sving i 80-sona og der sto ei ku midt i veien. Greit nok at det er lite trafikk, men spør du meg så er det en grunn for det.

Om vi snakker om det samme så var det ikke en ku, men to hester som hadde stikki av.

Han fyren kjørte en meget fin Golf 3

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

Om vi snakker om det samme så var det ikke en ku, men to hester som hadde stikki av.

Han fyren kjørte en meget fin Golf 3

Du kommer fra 'vinger' ser jeg ;) Mye ute å råner eller?

---

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...