Zetec Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe, nei, tar vist sin tid det der. er vel Egentlig en jobb som er gjort på under 15 minutter om man har utstyret klart, men... Ja, og aktiveringskoden klar (Som har tatt rundt en måned eller to å få nå, dvs har jo ikke fått den enda...............) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja, desverre. er vel det som bremser oss alle nå egentlig. ikke fått cd og regelbok eller noe som helst heller. og i tillegg er stats sidene Begrenset med bilder osv siden vi tydligvis ikke er betalende medlemmer... den begrensningen burde virkelig ikke vært der. greit nok for redigering osv, men ikke for visning. det var skuffende tor og harris, eller hvem det nå er som bestemte det. endelig fått opp en bra stats side, også ødelegge den igjen like fort som den kom opp... dette var vel kanskje litt off topic men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ja, og aktiveringskoden klar (Som har tatt rundt en måned eller to å få nå, dvs har jo ikke fått den enda...............) Har du ikke fått den enda ? Send meg en mail med logg inn navn og passord/e-mail + koden som kommer opp når du installerer..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja, desverre. er vel det som bremser oss alle nå egentlig. ikke fått cd og regelbok eller noe som helst heller. og i tillegg er stats sidene Begrenset med bilder osv siden vi tydligvis ikke er betalende medlemmer... den begrensningen burde virkelig ikke vært der. greit nok for redigering osv, men ikke for visning. det var skuffende tor og harris, eller hvem det nå er som bestemte det. endelig fått opp en bra stats side, også ødelegge den igjen like fort som den kom opp... dette var vel kanskje litt off topic men. Dette er veldig off topic, men jeg må bare kommentere dette. Ang termlaben til Nils Petter, se posten over. Ang cd, og regelbok etc så er cd'en i produksjon, vi har ALDRI sendt ut meldemspakker før i mars en gang, dette er vanlig og har med produksjonstider på cd'er frakttid fra usa osv. Sist jeg snakket med Wayne som var i forrige uke, så hadde han akkurat sendt inn masteren til Bass Race og dB Drag Racing cd'ene og han sa at han regnet med at han hadde de klare om ca 14 dager, det vil si at vi har de om ca 3 uker. Regelboken sendes til trykking så den er klar til å sendes ut på samme tid som cd'ene er klare. Når det gjelder stats sidene så har Wayne bedt meg om å ikke registrere dere medlemmer enda, etter hva jeg kan se så nærmer det seg slutten på alle oppdateringer, og det kan dere som har fulgt med, JAN ERIK, se også.... Noe som du også mer eller mindre skriver i denne posten din her. Masse saker har skjedd og det hadde ikke vært noe kult om flere titusen medlemmer måtte legge inn alt på nytt fordi noe gikk feil, hadde det vel ? Jeg synes heller ikke at dere bør klage sååå mye heller, masse konkurranser er klare og jeg jobber massevis med dB Drag Racing og Bass Race om dagen, det burde du/dere også se. Idag sto jeg opp klokka 6 for å dra til Oslo og møte med Gatebil, forrige uke var jeg i Oslo i møte med Exporama/Bilsport og en leverandør av klær, uka før der var jeg i Oslo i møte med leverandører. Jeg holder også på med de siste endringene på den nye dB Drag Racing traileren og kontrakten for levering av den blir signert idag eller imorgen, seinest til uka... Dette har tatt mye tid. Jeg jobber også alene nå, Peter jobber ikke lengre i CAAN AS så det blir mere på meg, men samtidig litt mindre fordi vi ikke har Sverige lengre. UANSETT masse skjer, og jeg føler ikke dere bør klage enda.... Ingen av dere vet hvor mye tid jeg legger ned i dette Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 jeg klager ikke på trege oppdateringer av stats sider osv. vet at wayne har sakt det om stats kodene, så klager abolutt ikke på deg. jeg sier bare at den siste oppdateringen han gjorde, med at kun "betalende medlemmer" kunne Vise hele profilen sin der, aldri burde ha vært lagd. siden jeg anntar at det da hvert år vil være en 1-2 måneders periode hvor vi ikke vil være registrerte medlemmer, og ikke ha tilgang til å hverken vise eller redigere profilen vår. å har man allerede betalt for å bli medlem syns jeg også at det burde inngå i prisen at man fikk beholde stats siden sin selv om man skulle velge å ikke delta et år. men dette er totalt off topic, så skal ikke fortsette å diskutere dette her jeg. men uansett, er ikke deg jeg klager på, selv om det kanskje virket sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Du har kanskje rett i det du sier der, med den tiden "imellom", jeg skal ta opp det med Wayne når jeg snakker med han neste gang.... Jeg vet ikke hva han tenker med det der... Jeg følte at du klaget litt på meg, ja.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 UANSETT masse skjer, og jeg føler ikke dere bør klage enda.... Ingen av dere vet hvor mye tid jeg legger ned i dette Whine, whine. Noen ville drept for jobben din. Ikke klag! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Da legger jeg meg flat :) Mailen fra Wayne Harris kom aldri frem til meg pga antispam (tenkte aldri på det siden all annen mail fra termpro kom frem) Men nå har jeg fått den, og aktivert måleren, og har da målt litt hjemme her for å se at det funker, må bare få ordna en mobil med måler, har Nokia 5410 denne? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Whine, whine. Noen ville drept for jobben din. Ikke klag! :P Hehehehehe..... Må klage litt tilbake :) Neida.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Da legger jeg meg flat :) Mailen fra Wayne Harris kom aldri frem til meg pga antispam (tenkte aldri på det siden all annen mail fra termpro kom frem) Men nå har jeg fått den, og aktivert måleren, og har da målt litt hjemme her for å se at det funker, må bare få ordna en mobil med måler, har Nokia 5410 denne? Noen ganger så går ting i glemmeboken.... Men nå gikk det raskt.... :) Kult at "nesten" alt funker da Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Men nå har jeg fått den, og aktivert måleren, og har da målt litt hjemme her for å se at det funker, må bare få ordna en mobil med måler, har Nokia 5410 denne? Hmm.... Sikkert på at det er 5410 du mener?? TROR kansje det ikke er det, siden det ikke kommer opp noe som helst når jeg søker på det modell nummeret her: http://www.nokia.no/ Søker jeg på 5140. Så kommer det opp masse, blant annet at den har lyd måler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ingen Nokia som heter 5410, nei.. Men det er raskt å taste 5140 feil. :) Uansett; den har "lydmåler" men det har jeg vært borti den så var maks mål 115 dB. Aner ikke hvorfor den stoppa på det, men det gjorde den i hvertfall. Man skal være obs på at det muligens kan foreligge forskjeller i programvaren, ikke minst mellom 5140 og 5140i... F*en jeg må finne meg en annen jobb enn i telekommunikasjonsbransjen.. Kan dette for godt ;p Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Da har jeg målt med mobil og term-lab :) Målt med musikk, hvor jeg hadde både term-lab og mobil plassert rett bak bassreflesrøret på høyttaleren. Resultat: Mobil: 109dB peak Term-Lab: 123,8dB peak Så en viss forskjell er det nok Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hehe, ikke helt pålitelige de mobilgreiene, altså ;) Kult at du fikk testa det skikkelig da :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Da har jeg målt med mobil og term-lab :) Målt med musikk, hvor jeg hadde både term-lab og mobil plassert rett bak bassreflesrøret på høyttaleren. Resultat: Mobil: 109dB peak Term-Lab: 123,8dB peak Så en viss forskjell er det nok hehe, ikke rart noen påstår at trommehinnene ryker ved 120-130dB og påstår det er bullshit og totalt umulig at jeg har sitti inne i bilen i 144dB, hehe. :) selvfølgelig, lurt er det absolutt ikke, men desverre kan ikke alltid absolutt Alt gjøres like lett fra utsiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg