Gå til innhold

Decibel-nivå ved lyttevolum

Ranger emnet

ePiFaNT

Anbefalte innlegg

hehe, ikke rart noen påstår at trommehinnene ryker ved 120-130dB og påstår det er bullshit og totalt umulig at jeg har sitti inne i bilen i 144dB, hehe. :)

selvfølgelig, lurt er det absolutt ikke, men desverre kan ikke alltid absolutt Alt gjøres like lett fra utsiden...

Har sitti inni min bil også med 144dB det var heller ikke noe særlig, selv om jeg hadde øreklokker på så ble jeg skikkelig dårlig notin 144dB@78Hz hehe...

Var helt jævli å stå på utsiden også da faktisk når døra var oppe altså..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv sittet inne i bilen og spilt 145 dB sinus ved ca. 50 Hz...

Tør ikke akkurat spille mange sekundene, blir fort rar i hodet :)

Men 145 dB musikk er ingen problem, bare deilig det innimellom.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klager ikke på trege oppdateringer av stats sider osv. vet at wayne har sakt det om stats kodene, så klager abolutt ikke på deg. jeg sier bare at den siste oppdateringen han gjorde, med at kun "betalende medlemmer" kunne Vise hele profilen sin der, aldri burde ha vært lagd. siden jeg anntar at det da hvert år vil være en 1-2 måneders periode hvor vi ikke vil være registrerte medlemmer, og ikke ha tilgang til å hverken vise eller redigere profilen vår.

å har man allerede betalt for å bli medlem syns jeg også at det burde inngå i prisen at man fikk beholde stats siden sin selv om man skulle velge å ikke delta et år.

men dette er totalt off topic, så skal ikke fortsette å diskutere dette her jeg.

men uansett, er ikke deg jeg klager på, selv om det kanskje virket sånn...

Stats kodene er mailet ut til alle medlemmer NÅ....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...