48IDA Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Snart dukker jeg opp på stripa med AMC også :) Bare jeg får tak i bil snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Det er noen bilder her også, fra søndagen. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Han med den røde kompressormata Javelin AMX`en er en kolega av meg sin faktisk og den turkise gremlinen er kona hans sin. Den willysen med flammer tilhører en som var verksmesteren min før :) Var der oppe å hadde oppkjøring på drag-lisens lørdag morgen, kom opp i vanvittige 120km/t med en pyg 406hdi:D Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg