Bjelli Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Da var dagen kommet til at jeg også skulle være offer på glatta.. Det var nå på lørdag jeg skulle kjøre ned til en kompis som var på jobb. Jeg kom ned en liten bakke med isbelagt vei.. Da en stor amerikaner kommer stormende fra ett veikryss.. han klarer ikke å holde siden i svingen å kommer busende over i mitt kjørefelt og rett i sida på gogolfen min:( Golfen blir slengt over i ett gjerde som var likeved veien og fikk nokså store skader... Begge dørene på fører siden og bakskjerm ble brutalt bulket og skjerm og front fikk seg en knekk på passasjer siden:( Skjermen brettet seg over passasjerdøra så den var ikke mulig å åpne.. Jeg setter i ett ramabrøl å han stakkars mannen som kjørte i meg ventet til jeg hadde roet meg ned før han kom ut å beklakte seg. Bilen er nå sendt på veksted å jeg må klare meg med kollektiv transport :(:( Taksering på 35-40 tusen -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 dette var synd:( legg ut noen bilder avbilen da? så får vi håpe den lar seg rette opp igjen! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har bare ett dårlig mobil bilde som man ikke ser noe av vis man ikke vet hvor man skal se.. har kun bilder fra før den ble krasjet. Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Her er ett dårlig bilde av hjulbuen på den siden som jekk i gjerdet. [/img] -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 utrolig leit! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg