Gå til innhold

Reset, 85golf sport

Ranger emnet


Reset

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

jeg prøvde golfen i dag.. det er noe rart.. Den fusker på tung belastning! er det noen som vet hva det kan vare?

jeg gir på(fusker) slipper gassen litt, sånn at den får mindre turtall, da går den som en klokke! gir jeg på litt, bynner den og fuske som faen igjenn!! :S

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som vet?

jaja, like så grett.. blir ny motor... Topp pakninga har strøket med igjenn!

jeg gidder ikke og skru mer på den motoren, aldri vært god siden den kom på øya! så, ny blir det! først og fremst...

blir anna motor senere sikkert! :)

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde golfen i dag.. det er noe rart.. Den fusker på tung belastning! er det noen som vet hva det kan vare?

jeg gir på(fusker) slipper gassen litt, sånn at den får mindre turtall, da går den som en klokke! gir jeg på litt, bynner den og fuske som faen igjenn!! :S

 

er vel bare en fase etter den tunge belastinga...

den lille 1,6 rollaen min hadde 8 russ inni seg (7+meg), og

etter den turen ble bilen helt rar... varm, lukta stygt fra motoren, og en rar metallyd oppstod, men etter noen timer var den tilbake til det vanlige igjen =) men den ble voldtatt av fartsdumper på veien ned til byen med russen i...babyhmm?

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra med motor bytte vettu, men så kan du vel gjøre noe fint no mens du har ute motoren? begynne å cleane motorrom?:D

hehe, jo, d går an! :)

men motoren blir ikke lange ria ute!:P blir rett ut med gamle og rett inn med nye:P

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår